Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@23:41:33 GMT

دستگیری قاچاقچیان ارز در سکه‌فروشی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۹۵۱۰

دستگیری قاچاقچیان ارز در سکه‌فروشی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محمدرضا مقیمی با اعلام خبر بازداشت قاچاقچیان ارز، در این رابطه اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات مقابله‌ای با قاچاق ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی به فعالیت افرادی در یک مغازه سکه‌فروشی که در پوشش خرید و فروش سکه اقدام به جمع‌آوری روزانه 300 هزار دلار به قصد قاچاق به خارج از کشور می‌کردند، مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: با مراقبتهای نامحسوس پلیسی، مأموران پس از احراز قاچاق ارز، در یک اقدام ضربتی و پلیسی موفق شدند افرادی را که در این سکه‌فروشی اقدام به جمع‌آوری انواع ارز و سپس قاچاق آن به خارج از کشور می‌کردند، دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در این رابطه چهار متهم دستگیر و بیش از 83 هزار قطعه انواع ارز کشف شد، تصریح کرد: پس از دستگیری متهمان، سکه‌فروشی پلمب و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی از هموطنان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر وجود اینگونه تخلفات را به قید فوریت به سامانه فوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهند.

پربیننده ترین متهم: قبل از قتل بیهوش شدم ماجرای تلخ «سها» در جهان نما بخشیدن قاتل به خاطر پسر عمه کشف جسد دختر گم شده بعد از یک ماه +عکس زنگ بی‌موقع تلفن قاتل را لو داد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز دلار قاچاق دستگیری سکه فروشی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت سکه فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در  شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی۲ نفر(مظنون) را شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی کهگیلویه، تصریح کرد: متهمان در باز جویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت موبایل در شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند. وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه