Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه "جشنواره کارآفرینی" سیما از شنبه تا چهارشنبه به صورت زنده روی آنتن است فرصت‌های تولیدی را به طور رایگان به مردم معرفی و از بینندگان تلویزیون دعوت می‌کند نقدینگی خود را در در کسب و کارهای نوپا سرمایه‌گذاری کنند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه "جشنواره کارآفرینی" سیما کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیما به تهیه‎کنندگی محمدهادی سلیم‌زاده و اجرای کیا داوود اسفندیاری از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 16 به صورت زنده روی آنتن است فرصت‌های تولیدی را به طور رایگان به مردم معرفی و از بینندگان تلویزیون دعوت می‌کند نقدینگی خود را به جای فعالیت‌های سوداگرانه‌ای چون بازار سکه و دلار، در کسب و کارهای نوپا سرمایه‌گذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

می‌توان گفت با کمک این برنامه صدها واحد تولیدی تاکنون توانسته سرمایه‌گذار، شریک تجاری یا نمایندگی فروش جذب و برخی حتی از خطر ورشکستگی نجات پیدا کنند. گروه تهیه و تولید برنامه "جشنواره کارآفرینی" مأموریت دارند طی فرآیندی حرفه‌ای و شفاف، کارآفرینان خواهان سرمایه‌گذاری و صاحبان سرمایه را با معرفی دقیق و پرهیز از چهره‌سازی غیرواقعی آن کسب و کار به هم برسانند.

 محمدهادی سلیم‌زاده تهیه‌کننده برنامه "جشنواره کارآفرینی" درباره اهداف این برنامه گفت: این برنامه به دنبال ایجاد فرصت مناسب برای صاحبان ایده است که نسبت به بازار و جنبه‌های مالی، آشنایی بیشتری پیدا کنند. در واقع "جشنواره کارآفرینی" به دنبال این است که  شرایط مناسب را برای کارآفرینان جهت بازاریابی و معرفی طرح به سرمایه‌گذاران فراهم کند تا با افزایش توان کارآفرینان در حوزه تولید، طرح‌های تجاری و برنامه‌ریزی اجرایی در این حوزه هم از پویایی بیشتری برخوردار شود.

وی با تأکید بر مقوله اشتغال‌زایی از طریق این برنامه گفت: در فصل گذشته از حدود 100 شرکت‌کننده در جشنواره مبلغ معادل 40 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری مردمی صورت گرفت و در فصل جدید برنامه هم با توجه به شرایط کرونایی کشور؛ بیشترین میزان اشتغال‌زایی در بخش تولید پوشاک بیمارستانی، ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و ... بوده است.

سلیم زاده با اشاره به اینکه "جشنواره کارآفرینی" هر روز میزبان کارآفرینان در زمینه‌های گوناگون تولیدات است، خاطرنشان کرد: در این برنامه همواره سعی شده با شناسایی و معرفی کارآفرینان جوان و ناشناخته و کسب اعتبار و شهرت برای کارآفرینان برتر به توسعه مردمی کسب و کارها کمک کنیم.

تهیه‌کننده برنامه خلاقانه "جشنواره کارآفرینی" ادامه داد: آشنایی صاحبان صنعت با ایده‌های جدید، تشویق و تبلیغ نگاه خلاقانه و روحیه کارآفرین و پرورش نسل جدیدی از کارآفرینان با  نوآوری در عرصه اقتصادی تنها راه ادامه حیات بنگاه‌های اقتصادی در دوره کنونی است.

سلیم‌زاده در ادامه با اشاره به استقبال و مشارکت مطلوب مردم در حوزه‌های کارآفرینی و سرمایه‌گذاری گفت: برخی برای وارد کردن سرمایه خود به طور مستقیم، برخی هم برای دریافت نمایندگی فروش یا تولید، خرید محصول برای صادرات و ... در جشنواره مشارکت می‌کنند. در این برنامه بارها شاهد بودیم که صدها کارآفرین واقعی و صادق برای پیدا کردن سرمایه‌گذار یا مشتری بسیار راضی و خرسند بودند و چهره آنان به عنوان قهرمانان تولید بر قاب شبکه ملی نقش بسته است.

تهیه‌کننده "جشنواره کارآفرینی" درباره چگونگی ثبت‌نام متقاضیان شرکت در برنامه گفت: یک درگاه ورودی در پایگاه اینترنتی هست که به برنامه متصل است که متقاضیان اطلاعات اقتصادی خود، مجوزها و ... را در این سامانه بارگذاری می‌کنند و فعالیت‌ها و توانایی‌های خود را شرح می‌دهند.

وی با ذکر این نکته که شرکت‌کنندگان در سه مرحله پالایش و بررسی می‌شوند، گفت: این پالایش یک‌بار توسط اپراتور برای موارد نقص اطلاعات، یک بار هم توسط سردبیر برنامه با توجه به مؤلفه‌های لازم  و در نهایت توسط 6 داور ملی ارزیابی می‌شوند. پس از ارزیابی داوران ملی، مصاحبه‌هایی با کارآفرینان می‌کنند و این عزیزان با پاسخگویی به یکسری سؤالات و کسب امتیازات لازم، مجوز شرکت در برنامه را به دست می‌آورند و در کنداکتور برنامه جانمایی می‌شوند.

وی افزود: ماهانه هزار تا 2 هزار کارآفرین ثبت‌نام می‌کنند و در میان آن‌ها افراد با اهداف و انگیزه‌های مختلفی حضور دارند مثلاً افرادی با سرمایه‌های کلان به دنبال اعطای نمایندگی و افراد با سرمایه کمتر به دنبال جذب سرمایه به منظور توسعه و تقویت کسب و کارند.

وی با اشاره به دستاوردهای بسیار ارزشمند و جذب سرمایه‌ای که از طریق این برنامه برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل حاصل شده است، گفت: از هر دو برنامه، مستندی در خصوص اشتغال‌زایی ساخته می‌شود  تا مواردی که در برنامه همچون جذب نیرو، واگذاری نمایندگی، ارتقای خط تولید و ... عنوان می‌شود با مستندات و شواهد نمایش داده شود تا نتیجه این مشارکت مفید و مؤثر در گردش چرخ‌های اقتصاد کشور ملموس‌تر  شود. در فصل گذشته از دستاوردهای برنامه حدود 40 مستند ساخته شده است.

تهیه‌کننده این برنامه خاطرنشان کرد: فصل گذشته تصمیم داشتیم به شرکت‌کنندگان، ماهانه تسهیلات  قرض‌الحسنه اشتغال اعطاء کنیم اما به قدری تقاضاها و مشارکت مردمی بالا بود که همین مشارکت توانست کاستی‌ها را رفع و رجوع کند. این برنامه سعی می‌کند به همه مشاغل چه در بخش روستایی و چه خانگی بپردازد و به طور ویژه بر مشاغل بانوان هم تأکید دارد و در این مدت بانوان کارآفرین‌ زیادی را به برنامه دعوت کرده‌ایم.

"زیرخاکی 2" نوروزی شد؟/ "خانه امن" آبان‌ماه در تلویزیونپخش تلویزیونی 10 مجلس تعزیه محرمی/ قسمت باشد در کار داود میرباقری خواهم بود

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط شبکه یک رسانه ملی تلویزیون بیشتر بخوانید... تجربیات خبرنگار شبکه خارجی تلویزیون/ وقتی میهمانان خارجی به مقاومت ایرانی‌ها غبطه می‌خورند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تجربیات خبرنگار شبکه خارجی تلویزیون/ وقتی میهمانان خارجی به مقاومت ایرانی‌ها غبطه می‌خورند واژه های کاربردی مرتبط شبکه یک رسانه ملی تلویزیون پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ فیروز زیرک‌کار از پیرغلامان تبریز درگذشت ۲ امام کاظم(ع) با چه راهکارهایی پرچم اباعبدالله(ع) را برپا نگه‌داشت؟ ۳ خاطره‌بازی با فریده سپاه منصور: وقتی لبنیاتی به خانم بازیگر شیر نمی‌فروخت/ بد بازی کردن را خیانت به مردم می‌دانم ۴ حاج علی انسانی: درباره عزاداری محرم باید گوش به فرمان و ملازم رهبر انقلاب باشیم/ جان ما و امر رهبری ۵ محدث: دوست دارم نقش شهدای دفاع مقدس را بازی کنم ۶ نام موسویان برای همیشه در زمره اقتصاددان‌های بزرگ جهان اسلام ثبت شد ۷ "زیرخاکی ۲" نوروزی شد؟/ "خانه امن" آبان‌ماه در تلویزیون ۸ فروش «سه دقیقه در قیامت» از یک میلیون نسخه گذشت مهمترین اخبار فرهنگی داستان قیام شهید «فخ» و اندوه امام کاظم از شهادت وی/ ماجرای فردی که با ادعای مهدویت فتنه آفرید یک بام و دو هوایی "نمایش‌خانگی" بالأخره تا چه زمانی ادامه دارد؟ خاطره‌بازی با فریده سپاه منصور: وقتی لبنیاتی به خانم بازیگر شیر نمی‌فروخت/ بد بازی کردن را خیانت به مردم می‌دانم اتحادیه چاپخانه‌داران مرجع تأییدکننده واردات دستگاه‌های چاپ ماقبل ۲۰۱۰ شد مهمترین اخبار تسنیم مقام سابق آمریکایی: طرح تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران شکست خواهد خورد امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجةالاسلام موسویان را تسلیت گفتند لبنان| گزارش کمیته تحقیقات انفجار بیروت آماده شد افتتاح پروژه آزمایشی کریدور ترانزیتی ایران ــ افغانستان ــ ازبکستان موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه یک رسانه ملی تلویزیون شبکه یک رسانه ملی تلویزیون جشنواره کارآفرینی سرمایه گذاری تهیه کننده سلیم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد

به گزارش همشهری آنلاین، ‌مرجان بیات تهیه‌کننده برنامه‌ «ماه‌ترین» شبکه دو سیما ـ گفت: این برنامه با عنوان مجله تخصصی سلامت بانوان و بارداری در یک فصل ۴۰ قسمتی محصول گروه خانواده شبکه دو است که ۳۲ قسمت آن در زمستان گذشته با اجرای محیا اسناوندی از شبکه دو پخش شد. هدف از این برنامه افزایش دانش و آگاهی عمومی در حوزه سلامت زنان، بارداری و سلامت باروری است.

بیات اضافه کرد: در ادامه «ماه ترین» در بخش دوم از همان فصل با توجه به اینکه در موضوع والدگری، باروری و سلامت پرداختن به بحث پدران همیشه مغفول مانده، تلاش کردیم قسمت‌های باقیمانده را با رویکرد مجله تخصصی سلامت پدران و باروری با اجرای شهریار ربانی پیش ببریم و اسمش رو بگذاریم «ماه‌ترین +» که روزهای پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۸:۱۵ به صورت زنده از شبکه دو پخش می‌شود.

این تهیه‌کننده تاکید کرد: با توجه به اینکه پدران کمتر موضوع برنامه‌های تخصصی بوده‌اند، بسیار مشتاقم در وهله اول برنامه از طرف آقایان دیده بشود و در وهله دوم نظرات و پیشنهاداتشان را دریافت کنیم.

برنامه «ماه ترین +» در آستانه هفته سلامت از سی‌ام فروردین ساعت ۱۸:۱۵ پنجشنبه و جمعه ها پخش می‌شود. این برنامه در اوقات دیگر در سایت تلوبیون قابل مشاهده است.

کد خبر 846906 منبع: ایسنا برچسب‌ها تلویزیون مجری تلویزیون - برنامه تلویزیونی تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود
  • چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است