Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما می‌گوید: اگر دختر خودش در چنین روزهایی کنکور داشت اجازه نمی‌داد در کنکور شرکت کند.

اخبار چهره ها - نیوشا ضیغمی از برگزاری کنکور سراسری در روزهایی که کرونا روزانه جان چند ده ایرانی را می‌گیرد انتقاد کرد و گفت اگر دختر خودش در این دوران کنکور داشت اجازه حضور در کنکور را به وی نمی‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنکور سراسری در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد و اول شهریورماه ۹۹ برگزار می‌شود و یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۵۲۴ نفر طی چهار روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر تأخیر دوباره در برگزاری کنکور شنیده می‌شد که تمامی این اخبار تکذیب و اعلام شد حذف یا تعویق کنکور در شرایط کنونی امکان‌پذیر نیست.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کنکور نیوشا ضیغمی کنکور سراسری نیوشا ضیغمی بازیگر مشهور ایرانی برگزاری کنکور 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: با توجه به برگزاری کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت تیم های پلیس راهور استان البرز از ساعات ابتدای روز به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل تردد داوطلبان در معابر منتهی به محل های برگزاری آزمون حضور خواهند داشت.

وی افزود: داوطلبان و خانواده های آن ها از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کرده که سبب گره ترافیکی در مسیر محل آزمون نشود.

رحمتی پور خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای تردد شهروندان و تسهیل تردد در روزهای پنجشنبه و جمعه اتخاذ شده و تمام حوزه‌های برگزاری آزمون توسط پلیس راهور استان البرز پوشش ترافیکی داده خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از عموم مردم خواست از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کرده و با عوامل پلیس راهور استان همکاری لازم داشته باشند.

دیگر خبرها

  • مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • نیوشا ضیغمی خطاب به مردم ایران: خوش‌ به حالمون
  • استقرارتیم روانشناسی در محل برگزاری کنکور در گلبهار
  • پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز دختر در کردستان
  • برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه
  • ببینید | پیغام نیوشا ضیغمی خطاب به مردم ایران: خوش‌ به حالمون
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • راز جسد اسیدی در بشکه آبی فاش شد