Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ کاهش قیمت‌ها امروز (دوشنبه، ۲۰ مرداد) نیز در بازار ارز ادامه داشت و در صرافی‌های بانکی، قیمت دلار کاهش یک هزار تومانی و بهای یورو نیز افت یک هزار و ۳۰۰ تومانی داشت.

بهای فروش هر دلار آمریکا در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز در صرافی‌های بانکی به قیمت ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. همچنین بهای خرید دلار در این صرافی‌ها نیز ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تابلوی صرافی‌های بانکی برای فروش یورو نیز رقم ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان و برای خرید یورو هم عدد ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان را ثبت کردند.
بیشتر بخوانید: قیمت ارز، دلار، یورو، طلا و سکه ۱۳۹۹/۰۵/۲۰همچنین در سامانه سنا نیز در روز کاری قبل (۱۹ مرداد) برای فروش هر یورو مبلغ میانگین ۲۵ هزار و ۸۱۹ تومان و برای فروش دلار نیز رقم ۲۰ هزار و ۴۳۵ تومان ثبت شده است. به عبارتی یورو در این سامانه نسبت به روز کاری قبل، معادل یک هزار و ۱۰۰ تومان کاهش قیمت داشت و دلار نیز کاهش ۲ هزار و ۸ تومانی را به ثبت رساند.

از سوی دیگر در سامانه نیما طی در روز معاملاتی گذشته (۱۹ مرداد) فروش هر حواله یورو با میانگین قیمت ۲۱ هزار و ۸۲۵ تومان انجام شد. فروش حواله دلار نیز با میانگین قیمت ۱۸ هزار و ۴۴۶ تومان ثبت شد. منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 دلار بازار ارز ۲۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی تسلای آمریکا قیمت خودروهای برقی تولیدی خود شامل مدل‌های S، X، Y را ۲۰۰۰ دلار کاهش داده است.

البته چند روز پیش مشخص شد که این شرکت خودروسازی نتوانسته انتظارات فروش برای سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴ را برآورده کند.

بر همین اساس قیمت پایه خودروی تسلای مدل Y به ۴۲۹۹۰ دلار رسیده و قیمت پایه مدل S نیز در تارنمای تسلا ۷۲۹۹۰ دلار اعلام شده است. قیمت خودروهای تسلای مدل X در نوع پایه هم ۷۷۹۹۰ دلار تعیین شده است.

البته تسلا اعلام کرده که طرح فروش با تخفیف خود در تمام بازارها را در روز ۳۰ آوریل به پایان خواهد رساند. این اقدام معمولاً با هدف افزایش فروش در یک بازه زمانی خاص در دستور کار شرکت‌های خودروسازی قرار می‌گیرد.

گزارشات حاکی از آن است در حالی که ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت تسلا، قرار بود به هند رفته و در دیدار با نارندرا مودی، نخست وزیر این کشور، رسماً ورود تسلا به بازار هند را اعلام کند، این سفر به دلایل نامعلوم به تعویق افتاده است.

پیشترهم رویترز گزارش داده بود که تسلا به دنبال اخراج ۱۰ درصد از نیروی کار خود در سراسر جهان است.

کد خبر 6086096 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟
  • خرید و فروش دلار متوقف شد/ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟
  • سقوط میلیونی قیمت سکه/ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سکه بهار به کانال ۳۹ میلیونی برگشت
  • سکه در یک قدمی کانال ۴۴ میلیون