Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@19:45:40 GMT

رئال مادرید خواهان جذب دیبالا است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۹۸۱۹

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس در رادار باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است.

حذف زودهنگام رئال مادرید از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، سبب شده تا مدیران باشگاه رئال مادرید به فکر تقویت ترکیب خود در نقل وانتقالات تابستانی بیندازند و در این راستا تقویت خط حمله برای آنها ظاهراً در اولویت قرار داد، چیزی که پس از جدایی کریستیانو رونالدو از جمع کهکشانی ها در تابستان 2018 کاملاً حس می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شبکه تلویزیونی «مدیاسِت اسپورات» ایتالیا مدعی شد باشگاه رئال مادرید نسبت به جذب پائولو دیبالا از یوونتوس علاقه مند است و برای به خدمت گرفتن این مهاجم آرژانتینی حاضر است تونی کروس و یا ایسکو را نیز وارد این معامله کند. طبق این گزارش، ارزش این پیشنهاد مجموعاً 100 میلیون یورو خواهد بود.
مدیران باشگاه یوونتوس اما مصم به حفظ دیبالای 26 ساله هستند و او را یکی از ارکان اصلی پروژه جدید خود با سرمربیگری آندره آ پیرلو می دانند. پیش از این نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلواسپورت»، مدعی شده بود باشگاه یوونتوس قرارداد پائولو دیبالا را تا ماه ژوئن سال 2025 تمدید خواهد کرد.
اودریوسولا در پایان فصل به رئال مادرید برمی گردد
این مهاجم آرژانتینی که تا سال 2022 با یوونتوس قرارداد دارد، اخیراً به عنوان ارزشمندترین بازیکن سری A ایتالیا در فصل 20-2019 انتخاب شد. او در فصل اخیر در 46 بازی از رقابت های مختلف بانوی پیر را همراهی کرد که حاصل آن 17 گل زده و 14 پاس گل بود.
دیبالا که در سال 2015 از پالرمو به یوونتوس پیوست، تاکنون 95 گل در 228 بازی به ثمر رسانده و با این تیم پنج قهرمانی در سری A، سه قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را تجربه کرده است.

برچسب ها: رئال مادرید ، دیبالا ، یوونتوس لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JUW

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: رئال مادرید دیبالا یوونتوس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

دیدار برگشت آتالانتا و فیورنتینا در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ شاگردان گاسپرینی خاتمه یافت. بازی رفت با نتیجه ۱-۰ به نفع ویولا به پایان رسیده بود تا آتالانتا در مجموع با برتری ۴-۲ راهی فینال شود. یوونتوس دیگر فینالیست این رقابت ها است.

کوپماینرس (۸)، اسکاماکا (۷۵)، لوکمن (۹۰+۴)، پاشالیچ (۹۰+۸) گل های آتالانتا را به ثمر رساندند. مارتینز کوارتا (۶۸) تک گل فیورنتینا را به نام خود ثبت کرد. نیکولا میلنکوویچ مدافع بنفش ها نیز در دقیقه ۵۳ کارت قرمز دریافت کرد.

دیدار فینال میان آتالانتا و یوونتوس در ورزشگاه المپیکو برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد