Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@06:08:05 GMT

دستگیری قاچاقچیان ارز در مغازه سکه فروشی + جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۹۸۶۹

دستگیری قاچاقچیان ارز در مغازه سکه فروشی + جزئیات

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات خبر دستگیری قاچاقچیان ارز در مغازه سکه فروشی گفت: در راستای تشدید اقدامات مقابله ای با قاچاق ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به فعالیت افرادی در یک مغازه سکه فروشی که در پوشش خرید و فروش سکه اقدام به جمع آوری روزانه 300 هزار دلار به قصد قاچاق به خارج از کشور می کردند مشکوک شدند، از این رو شناسایی و دستگیری کلیه متهمان در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با مراقبت های نامحسوس پلیسی، ماموران پس از محرز شدن قاچاق ارز، در یک اقدام ضربتی و پلیسی موفق می شوند افرادی را که در این سکه فروشی اقدام به جمع آوری انواع ارز و سپس قاچاق آن به خارج از کشور می کردند را دستگیر کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه در این رابطه 4 متهم دستگیر و بیش از 83 هزار قطعه انواع ارز کشف شد، تصریح کرد: پس از دستگیری متهمان، سکه فروشی پلمب و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار مقیمی در پایان از هموطنان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر وجود این‌گونه تخلفات را به قید فوریت به 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

20 / 20 دستگیری قاچاقچیان قاچاقچیان ارز سردار محمدرضا مقیمی دستگیری قاچاقچیان ارز در مغازه سکه فروشی رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا کشف 83 هزار قطعه انواع ارز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دستگیری قاچاقچیان قاچاقچیان ارز رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا دستگیری قاچاقچیان قاچاقچیان ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ میلیارد تومان تجهیزات مخابراتی قاچاق از ۴ خودروی شوتی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳ هزار قلم انواع تجهیزات مخابراتی قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۴ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند. - اخبار اجتماعی -

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاریِ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف 4 دستگاه خودروی شوتی حامل البسه قاچاق در محدوده کاشانک شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز شد چندین دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق از استان‌های غربی کشور در آدرس قلعه نو، در محل گاوداری توقف و آماده تخلیه بار قاچاق هستند که توسط مامورین رویت و نهایتاً خودروهای مذکور را متوقف کردند.

سرهنگ افشاری بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد که رانندگان اقدام به پوشاندن و اختفاء کالاها کرده و اقدام به حمل مقادیری کالا از شهرستانهای غربی به مقصد تهران کرده‌اند.

کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل تعداد 1.122 عدد گیرنده، 2.000عدد سوئیچر ، 691 عدد پایه، بوده است که پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 4 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاقچیان کالا افرادی سودجو و تروریستهای اقتصادی هستند که با به دام انداختن رانندگان و تحویل دادن بارنامه های جعلی قاچاق به آنها، پس از دستگیر شدن رانندگان ضمن عدم قبول مالکیت کالا تمام جرائم متوجه رانندگان می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف انواع دارو و مکمل‌های ورزشی قاچاق
  • کشف ۴ میلیارد تومان تجهیزات مخابراتی قاچاق از ۴ خودروی شوتی
  • کشف ۲ خودرو لندکروز قاچاق در نور
  • ۸ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
  • کشف بنز قاچاق ۶۰۰ میلیاردی در نور
  • آغاز برخورد با صنوف مزاحم شهری در بجنورد با پلمب ۷ مغازه
  • دستگیری نگهبان سارق در ویلای لواسان/ توزیع آیفون قاچاق با اتوبوس
  • کشف انبار ۱۰۰ میلیاردی سیگارهای قاچاق در شرق تهران
  • کشف بیش از ۵۹ تن مواد پتروشیمی قاچاق در شهرری