Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@06:07:55 GMT

روزنامه «جهان صنعت» توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۹۸۷۶

روزنامه «جهان صنعت» توقیف شد

محمدرضا سعدی، مدیرمسئول روزنامه «جهان صنعت» از توقیف این روزنامه خبر داد.

به گزارش ایرنا، سعدی در ادامه اظهار داشت: امروز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه، در جلسه هیات نظارت بر مطبوعات، که دو نفر از اعضای آن - ازجمله نماینده مجلس که هنوز تعیین تکلیف نشده – حضور نداشتند، به‌سبب انتشار یک مصاحبه درباره آمار کرونا در شماره روز گذشته (یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹)، حکم به توقیف موقت روزنامه جهان صنعت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعدی همچنین اضافه کرد: تا این لحظه، حکم مکتوب به دست من نرسیده و حکم صرفا شفاهی، ازسوی دبیرخانه هیات نظارت ابلاغ شده است.

جهان صنعت، روزنامه‌ای با رویکرد تحلیلی است که بیشتر در حوزه اقتصاد فعالیت دارد. این روزنامه از سال ۱۳۸۳ منتشر می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: روزنامه جهان صنعت مصاحبه کرونا جهان صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس همچنان به سادگی می‌تواند کنترل غزه را در دست بگیرد

روزنامه جروزالم پست به نقل از منابعی در ارتش اسرائیل نوشت همچنان این امکان وجود دارد که حماس به سادگی به مناطقی که اسرائیل در غزه به کنترل خود در آورده، بازگردد.

به گزارش مشرق، روزنامه جروزالم پست به نقل از منابعی در ارتش اسرائیل اعلام کرد که هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که اسرائیل قادر به نجات گروگان‌های بیشتر باشد.

این منابع در ارتش اسرائیل افزودند: «هیچ نشانه‌ای نیز وجود ندارد که اسرائیل قادر باشد تا سران بیشتری از جنبش حماس را از بین ببرد».

روزنامه جروزالم پست در ادامه گزارش خود به نقل از منابعی در ارتش اسرائیل اضافه کرد: «همچنان این امکان وجود دارد که حماس به سادگی به مناطقی که در غزه بر آن سیطره یافته‌ایم بازگردد».

ارتش رژیم اسرائیل با حملات گسترده به نوار غزه بسیاری از تاسیسات این منطقه از جمله تاسیسات درمانی، آموزشی و عبادتگاه‌ها را ویران کرده است.

مردم غزه تحت محاصره نیروهای اسرائیلی هستند و نیاز مبرمی به دارو و مواد غذایی دارند.

نظامیان اسرائیلی به کامیون‌های حاوی کمک‌های بشردوستانه به‌سختی اجازه ورود به غزه را می‌دهند و این کامیون‌ها بعد از بازرسی‌های سختگیرانه به صورت محدود وارد غزه می‌شوند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • متولدین این ماه‌ها خیلی راحت به موفقیت می‌رسند!
  • راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال
  • حسام نژاد یوسفی؛ گرمایی که جان فوتبالیست نوجوان را گرفت! | آن‌هایی که از دست دادیم
  • حماس همچنان به سادگی می‌تواند کنترل غزه را در دست بگیرد
  • آرامگاه سعدی در یک روز بارانی بهار شیراز
  • آرامگاه سعدی
  • صفحه نخست همشهری هشتم فروردین
  • راه اندازی سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر
  • هیات نظارت متا خواستار حذف ممنوعیت کلمه «شهید» شد
  • ایجاد صلح واقعی با پایان دادن به کشتار ملت‌های مظلوم