Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی روز دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی افزود: امسال آخرین سال فعالیت دولت تدبیر و امید است و باید دستگاه‌های اجرایی پروژه های خود و عملکرد دولت را به نحو احسن تبیین کرده و به اطلاع مردم برسانند.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های دولت، احیای دریاچه ارومیه بود که در این راستا، همه توان دولت تدبیر و امید به کار گرفته شد به طوری که میزان هزینه انجام شده در این راستا، ۱۲۰ هزار میلیارد ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: با وجود تحریم‌های ظالمانه از طرف دشمنان انقلاب اسلامی، دولت ۳۶ کیلومتر تونل انتقال آب به سمت دریاچه ارومیه را اجرایی کرد که یکی از کارهای مهم در راستای احیای دریاچه بود.

مصطفوی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: دستورالعمل این امر از طرف ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا در کشور ابلاغ شده که امیدواریم با رعایت آنها ضمن بهره مندی از فیوضات معنوی عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)، از شیوع بیماری نیز جلوگیری شود.

وی افزود: دشمنان اسلام و ایران منتظر شیوع قابل توجه بیماری کرونا در ایام محرم هستند تا آن را به عزاداری امام حسین (ع) وصل کنند که با همراهی مردم، این توطئه آنان خنثی خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم جلب همراهی مسوولان هیات های مذهبی و مداحان برای برگزاری هرچه بهتر و بهداشتی تر عزاداری محرم بیان کرد: مردم نیز باید کمک کنند تا مراسم عزاداری به نحو احسن با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود و این امر الگویی برای آیین های مختلف در جهان باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: زمان مراسم عزاداری در سال جاری به ۲ ساعت کاهش یافته و هرگونه پذیرایی در مراسم عزاداری محرم ممنوع شده که باید هیات های مذهبی در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، برنامه های هفته دولت نظیر سال های گذشته از دوم تا هشتم شهریور امسال برگزار می شود.

مراسم عزاداری محرم نیز اواخر مرداد تا دهه اول شهریور امسال است.

برچسب‌ها هفته دولت آذربایجان غربی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت آذربایجان غربی ارومیه هفته دولت آذربایجان غربی ارومیه آذربایجان غربی مراسم عزاداری عزاداری محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عدم حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در جمع دانشجویان علیرغم قول و هماهنگی‌های قبلی، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عدم حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان علیرغم قول و هماهنگی‌های قبلی در جمع دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمان، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همه باید به مسئولیت خودشان توجه داشته باشند و خود را در مقابل این مسئولیت‌ها پاسخگو بدانند؛ این وظیفه همه‌ی ماست. 
 مقام معظم رهبری ۱۳۸۳/۰۸/۰۶

با توجه به ضرورت پاسخگویی و حضور مسئولین در جمع قشر نخبگانی و تاکیدات مقام معظم رهبری جهت استفاده از نخبگان در مسیر پیشبرد سیاست‌ها و مسائل اجرایی کشور، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان در راستای این امر جلسه‌ای با آقای دکتر رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ساعت ۹:۳۰ تنظیم کرده و علیرغم هماهنگی‌های چند باره با دفتر ایشان و اعلام آمادگی وی جهت حضور، ایشان در جلسه مذکور حضور نیافتند و تماس‌های مکرر با دفتر و شخص آقای جلالی بی پاسخ ماند.

شایان ذکر است اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان‌های استان کرمان از سراسر استان جهت شرکت در این جلسه حضور بهم رساندند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان خواستار پاسخگویی و شفاف سازی معاون محترم استاندار کرمان، جناب آقای دکتر رحمان جلالی در خصوص علت عدم حضور می‌باشد.

والسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان

 

شایان ذکر دانشجویان سراسر استان کرمان علیرغم بارندگی‌ها و شرایط جوی نامناسب و لغزنده بودن جاده‌ها، خود را از شهرستان‌های مختلف جهت شرکت در این جلسه به شهر کرمان رسانده بودند، که عدم حضور معاون استاندار در این نشست ، موجب گلایه مندی آن‌ها شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه