Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:17:50 GMT

آغاز معرفی متقاضیان وام ودیعه مسکن به بانک ها از فردا

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۹۹۱۳

آغاز معرفی متقاضیان وام ودیعه مسکن به بانک ها از فردا

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از آغاز روند معرفی متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه اجاره به ۱۹ بانک و موسسه اعتباری از فردا خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، خلیل محبت‌خواه اظهار کرد: معرفی متقاضیان وام ودیعه مسکن به بانک مطابق اعلام معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی از فردا 21 مرداد آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس متقاضیان باید نسبت به تکمیل پرونده خود در بانک‌های عامل (17 بانک و 2 موسسه اعتباری) مطابق با اعلام بانک مرکزی اقدام کنند.

وی ادامه داد: براساس سهمیه‌ای که هر بانک دارد، متقاضی می‌تواند شعبه بانک مورد نظر خود را مشخص کند.

وی زمان پرداخت تسهیلات وام اجاره را مربوط به سیستم بانکی دانست و افزود: بازپرداخت اقساط این تسهیلات برای تهرانی ها ماهانه 540 هزار تومان و برای کلانشهرها 320 هزارتومان و سایر شهرها 160 هزارتومان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام مشخصات افراد واجد شرایط را منوط به تصمیم نهایی وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی عنوان کرد و گفت: با توجه به سرعت اقدامات معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی به زودی مشخصات افراد واجد شرایط مطابق برنامه زمانبندی پالایش و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط طرح ملی مسکن قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط طرح ملی مسکن پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ کاهش ۲۴۰۰ تومانی قیمت دلار/ سکه هم نزولی شد ۲ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۰ ۳ جزئیات پرداخت وام با وثیقه سهام عدالت/ نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳ ساله ۴ تکذیب پذیره‌نویسی دارای دوم در شهریور/ بی‌برنامگی دولت مردم را سر کار گذاشت ۵ جزئیات پانزدهمین عرضه اولیه امسال بازار سهام اعلام شد ۶ امکان فروش ۶۰ درصد سهام عدالت برای همه/ کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند باید تغییر وضعیت دهند ۷ یارانه نقدی مرداد دوشنبه واریز می‌شود/ کسر قسط دوم وام یک‌میلیون تومانی ۸ ساز ناکوک اطلاع‌رسانی در سازمان خصوصی‌سازی بورس را به هم ریخت مهمترین اخبار اقتصادی تکذیب پذیره‌نویسی دارای دوم در شهریور/ بی‌برنامگی دولت مردم را سر کار گذاشت ۲۰۰ گیگ اینترنت هدیه همراه اول به خبرنگاران فعال شد/وزیر سیاسی‌کار، باز هم ناکام توضیحات دژپسند درباره علت منتفی شدن دارا دوم؛ وزارت نفت آماده نبود امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجةالاسلام موسویان را تسلیت گفتند مهمترین اخبار تسنیم انصارالله:امارات میلیون‌ها یمنی را آواره کرده و برای یهودیان کنیسه می‌سازد مقام سابق آمریکایی: طرح تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران شکست خواهد خورد توضیحات دژپسند درباره علت منتفی شدن دارا دوم؛ وزارت نفت آماده نبود امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجةالاسلام موسویان را تسلیت گفتند لبنان| گزارش کمیته تحقیقات انفجار بیروت آماده شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح ملی مسکن طرح ملی مسکن راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: با هدف اجرای تفاهم‌نامه همکاری وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت، زمین‌های مستعد وزارت نفت در ۹ استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به این سازمان معرفی شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی تأکید کرد: در اجرای تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت زمین‌های مستعد ساخت مسکن در ۹ استان برای طرح نهضت ملی مسکن به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی شد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت افزود: نمایندگان وزارت نفت زمین‌های مازاد متعلق به این وزارتخانه در استان‌های خوزستان، قم، قزوین، کردستان، کرمانشاه، سمنان، مرکزی، بوشهر و هرمزگان را به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: موضوع این تفاهم‌نامه تولید و عرضه حداقل ۸۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور است.

سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد دیگر دستگاه‌ها شده که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی