Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تاریخ باشگاه‌های استقلال و سپاهان بازیکنان نامداری بوده‌اند که پیراهن هردو تیم را برتن کرده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بزرگی هر دو تیم استقلال و سپاهان همیشه این دو را مقصد ستاره‌های بزرگ کرده و در طول تاریخ ادوار گذشته لیگ برتر و لیگ آزادگان هر دو تیم ستاره‌های مشترک زیادی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی ابتدا در تیم تهرانی بوده و سپس راهی اصفهان شدند و تعدادی از اصفهان به استقلال آمدند. برای یادآوری خاطرات، بخشی از این اسامی را آورده‌ایم.

دروازه‌بانان
مروری بر اسامی سنگربانان دو تیم مشخص می‌کند در جمع دروازه‌بانان مشترک احمدرضا عابدزاده، سیدمهدی رحمتی و پرویز برومند بزرگ‌ترین نام‌ها هستند.

مدافعان
در خط دفاع خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، عارف غلامی، وریا غفوری، لئاندرو پادوانی، آرمین سهرابیان، علی حمودی، سیاوش یزدانی و کمی دورتر احمد کعبیان‌پور، افشین حاجی‌پور، داود مهابادی، محمدرضا مهدوی و… سابقه حضور در هر دو تیم را دارند.

هافبک‌ها
در خط هافبک هم حسین کاظمی، امید نورافکن، الونگ الونگ، سرور جپاروف، مجتبی جباری، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، فابیو جانواریو و علی کریمی و دورتر شاهین خیری، اصغر طالب‌نسب، داود سیدعباسی و… پیراهن هر دو تیم را بر تن کردند.

مهاجمان
در خط حمله نیز سیدمهدی سیدصالحی، غلامرضا عنایتی، محسن گروسی، حمید شفیعی، رسول خطیبی، احمد مؤمن‌زاده، سجاد شهباززاده، بهمن طهماسبی و علی قربانی بازیکن مشترک دو تیم بودند.

مربیان
روی نیمکت نیز اسامی مشترک در این چند دهه زیاد دیده‌ایم. از رایکوف و ناصر حجازی تا فیروز کریمی و امیر قلعه‌نویی.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال ناصر حجازی فیروز کریمی استقلال امیر قلعه نویی سپاهان فیروز کریمی ناصر حجازی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی

با اعلام کمیته انضباطی سرمربی و کادر فنی تیم استقلال تهران به دلیل تخلفاتی که در دیدار برابر آلومینیوم اراک رخ داده، باید دفاعیه خود را ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی جواد نکونام، سرمربی، مهدی هاشمی‌نسب، محمد نوازی، بهزاد غلامپور و کیانوش رحمتی «مربیان» تیم استقلال تهران مبنی بر عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی و نشر اکاذیب علیه داور مسابقه در مصاحبه پس از دیدار مقابل تیم آلومینیوم اراک از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور هفته بیست و دوم نفرات فوق باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی ارسال کنند.

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برتری یک بر صفر استقلال در اراک به پایان رسید. در حال حاضر استقلال تهران با ۵۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

منبع: ایرنا کد خبر 744409

دیگر خبرها

  • اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان
  • پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • آغاز زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • اعلام زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی
  • اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است