Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل ‌فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: خبرگزاری تسنیم ‌از جمله رسانه‌های دارای تشکیلات و منظم به شمار می‌رود و به عنوان خبرگزاری مرجع و قابل اطمینان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری و دو عضو خانه مطبوعات استان با مدیر و خبرنگاران خبرگزاری تسنیم چهارمحال و بختیاری، دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ابراهیم شریفی در این جلسه با بیان اینکه کرونا یک محدودیت است که تبدیل به فرصت شده است، اظهار داشت: خبرگزاری تسنیم از جمله رسانه‌هایی است که دارای تشکیلات و منظم است و به عنوان خبرگزاری مرجع و قابل اطمینان می‌باشد.

بازدید معاون میراث فرهنگی کشور از خبرگزاری تسنیمفرمانده انتظامی استان قم از دفتر استانی تسنیم بازدید کردرئیس بسیج رسانه استان ایلام از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم بازدید کردخبرگزاری تسنیم نگاه خوبی به مقوله مطالبه‌گری دارد / در کنار مطالبه راهکار هم ارائه شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود:  بهترین اتفاقی که امروزه می‌تواند توسط رسانه‌ها در جامعه رخ دهد ایجاد نشاط در جامعه می‌باشد.

شریفی با اشاره به اینکه ایام عزاداری سید و سالار شهیدان را پیش رو داریم، تصریح کرد: مردم همه ساله در این ایام از دل و جان مایه می‌گذاشتند و عزاداری می‌کردند که شیوع ویروس کرونا برپایی این مراسمات را با محدودیت مواجه کرده و آگاه‌سازی مردم و انتقال شرایط برگزاری از جمله مدت زمان جلسات، روباز بودن فضای مراسم و موارد دیگر به مردم، وظیفه رسانه‌ها است تا با وجود مشکلات، جو روانی آرامی را در جامعه ایجاد کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آرامش و پرهیز از تنش بهترین هدیه برای مردم است که فراهم کردن آن مستلزم اتحاد و همدلی است و اگر بتوانیم آن را فراهم کنیم برنده میدان هستیم.

سید حسین نژادحسینی، معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در ادامه این جلسه تصریح کرد:  انسجام و وحدت، نیاز جامعه است که سبب ارتقاء در همه عرصه‌های جامه می‌شود. 

نژادحسینی ادامه داد: هرگاه در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و غیره رشدی را شاهد می‌شویم نقش مطبوعات و رسانه در آن مشهود است.

حسین رفیعی در ادامه این جلسه با اشاره اینکه مباحث مطالبه‌گری اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دغدغه جدی این خبرگزاری است، اظهار داشت: رسانه به عنوان یک بازوی تسهیل‌گر در کنار دیگر دستگاه‌ها باید رویه خود را پیش بگیرد.

مدیر خبرگزاری تسنیم چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رویه‌ای که برخی رسانه‌ها در پیش می‌گیرند و همیشه در مقابل دستگاه‌ها هستند، برای جامعه و مردم مفید نیست، در بسیاری از اوقات، رسانه باید در کنار دستگاه‌ها و مجموعه‌ها باشد تا وضعی خوب برای جامعه رقم زده شود.

رفیعی به رسالت اصلی خبرنگاران اشاره کرد و گفت: آگاه‌سازی، شفاف‌سازی، تیزبینی، مطالبه‌گری و غیره از رسالت‌های خبرنگاران است که خبرنگاران این رسانه نیز با در نظر گرفتن این فاکتورها در تلاش‌ هستند تا در راستای اهداف انقلاب و نظام اسلامی قلم بزنند.

قابل ذکر است که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر خانه مطبوعات استان در انتهای این جلسه، از مدیر و خبرنگاران خبرگزاری تسنیم چهارمحال و بختیاری تجلیل کردند.

انتهای پیام/7540/ش

R7540/P/S6,54/CT7 بیشتر بخوانید... گزارش| روایت تسنیم از اوضاع نابه‌سامان صنعت قالیبافی / نفس ‌قالی‌بافی به شماره افتاد مدیرکل بهزیستی استان کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد + تصاویر بازدید رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از استانی تسنیم در اهواز + تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش| روایت تسنیم از اوضاع نابه‌سامان صنعت قالیبافی / نفس ‌قالی‌بافی به شماره افتاد مدیرکل بهزیستی استان کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد + تصاویر بازدید رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از استانی تسنیم در اهواز + تصاویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ثبت رکوردی جدید در استراتژیک‌ترین بندر ایران / ‌بندر چابهار ‌عمیق‌ترین بندر کشور می‌شود ۲ سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم ۳ گزارش| غفلت مسئولان از جاده‌های مرگ در سراوان؛ عدم تخصیص اعتبارات مانع اصلی پیشرفت پروژه‌هاست+ تصاویر ۴ سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: تأمین کالاهای اساسی مردم در اولویت مجلس قرار گرفت ۵ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مصائب مردم در روستای «جوگین» کنارک/ روستایی بدون برق با خانه‌های کپری ۶ اختصاصی|ساخت چند‌ برنامه فاخر در سالگرد شهادت شهید سلیمانی/‌ منظومه "حاج قاسم"‌ چاپ می‌شود ۷ برداشت طلای سبز در بخش توکهور‌ از دریچه دوربین تسنیم ۸ برگزاری راهپیمایی اربعین ‌مستلزم موافقت‌‌‌ ایران و عراق و مصلحت‌های ‌کرونایی خواهد بود مهمترین اخبار استانها انهدام بزرگ‌ترین باند کلاهبرداری شبکه‌ای فعال در ایران / ۱۰۲ ‌‌عضو‌ باند شناسایی شدند / متهمان افراد معتاد را جذب می‌کردند تصرف زمین‌های خوش آب و هوای لواسانات از سوی رده‌های بالادست / ‌تجمل‌گراها منطقه را ‌‌به یوغ خود درآورده‌اند‌ گزارش| بررسی فاجعه زیست‌محیطی در "بشل" مازندران؛ وقتی لاشه ماهیان در پساب غوطه‌ور می‌شود جانشین فرمانده ناجا: هیچ کشوری به اندازه ‌ایران‌ تهدیدات پیرامون مرزی ندارد‌ / کشف ۴۰۰ تن مواد مخدر در ۵ ماهه امسال مهمترین اخبار تسنیم انصارالله:امارات میلیون‌ها یمنی را آواره کرده و برای یهودیان کنیسه می‌سازد مقام سابق آمریکایی: طرح تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران شکست خواهد خورد توضیحات دژپسند درباره علت منتفی شدن دارا دوم؛ وزارت نفت آماده نبود امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجةالاسلام موسویان را تسلیت گفتند لبنان| گزارش کمیته تحقیقات انفجار بیروت آماده شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تسنیم بازدید خبرگزاری تسنیم دفتر استانی استانی تسنیم ترین اخبار رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو

علیرضا جیلان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: این اداره‌کل در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) حضور فعال خواهد داشت.

وی افزود: افزون‌بر دو هزار و ۵۰۰ میهمان خارجی شامل سفیران و سرمایه‌گذاران از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

جیلان اضافه کرد: این اداره‌کل امسال برای دومین سال متوالی در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید

توسعه میراث فرهنگی و گردشگری در بام ایران با ثبت ۵۳ قرارداد

وی بیان داشت: نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور (اکسپو) از روز شنبه هشتم اردی‌بهشت‌ماه جاری کار خود را آغاز می‌کند.

جیلان ادامه داد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در غرفه ۴۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری