Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری  دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون فوتی‌های مثبت در استان بوشهر به ٣٧٠ مورد رسیده است بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ٩ هزار و ٢٩۵ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی‌شده است.

او ادامه داد: در حال حاضر ٢٩۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تنها راه مبارزه با ویروس کرونا اقدامات پیشگیرانه است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: در ٢۴ ساعت گذشته ٧٣ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

دکتر کشمیری بابیان اینکه در حال حاضر ١٧۶ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: در ٢۴ ساعت گذشته ۴٩ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ٢۴ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

 او گفت: یک نفر از همشهریان عزیزمان روز جمعه، ١ نفر روز شنبه و ٢ نفر نیز روز یکشنبه فوت شده‌اند که تست کرونا همه آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است که در رده سنی ۴۶ تا ٧١ سال هستند.

دکتر کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۵٢ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ٢٨ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قربانی کرونا استان بوشهر علوم پزشکی تست کرونا استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • اسلامی: تعداد نیروگاه‌های اتمی ایران افزایش می‌یا‌بد
  • اسلامی اعلام کرد: گام‌های اساسی ایران برای افزایش تعداد نیروگاه‌های اتمی
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یابد
  • اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش خواهد یافت
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
  • اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ