Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، غلامرضا سلیمانی، در نشست آنلاین خبری بیمه مرکزی با خبرنگاران، گفت که تمام دارایی های و ریسک هایی که در کشور وجود دارد توسط شرکت های بیمه ای در ابتدا بیمه می شوند و پس از آن باید نزد بیمه اتکایی ایرانیان، امین و بیمه مرکزی بیمه اتکایی شوند ضمن اینکه بعضی از شرکت های بیمه ای هم مجوز انجام دادن اتکایی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، بیان کرد: اگر شرکت های بیمه ایرانی و مستقیم و بیمه مرکزی که اتکایی انجام می دهند جوابگوی ریسک ها نبود آن وقت توسط صندوق ویژه تحریم بیمه می‌شوند.

رئیس کل بیمه مرکزی، تا کنون مشکل نداشته ایم و تمام ریسک هایی که در سطح کشور مطرح بوده هم بیمه گر مستقیم بیمه کرده و هم اتکایی ها، به دلیل اینکه مشکل نداریم خیلی به دنبال آن نیستیم که افزایشی در رابطه با میزان سرمایه صندوق ویژه تحریم ایجاد شود.

سلیمانی اذعان داشت که مجوزهای لازم گرفته شده و هر زمان که نیاز باشد برای افزایش سرمایه صندوق ویژه تحریم اقدام می شود.

پربیننده ترین نماد ۲بانک و موسسه اعتباری در بازار سرمایه قرمز پوش شد شرکت‌های بیمه‌ای بنابر دلایلی تجدید ارزیابی دارایی‌ها را نمی‌خواهند ۸۰ درصد مطالبات بیمه ملت از ۴یا ۵بیمه‌گذار کلان است سامانه جدید جامع شکایات بیمه مرکزی به زودی رونمایی می‌شود شرکت‌های بیمه‌ای به افراد نابینا بیمه‌نامه عمر نمی‌فروشند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه بیمه مرکزی صنعت بیمه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت صندوق ویژه تحریم شرکت های بیمه ای بیمه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درج صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید با نماد سیمانو در بورس تهران؛ سیمانو چیست؟

طبق مجوز پذیره‌نویسی شماره ۱۲۲/۱۴۹۹۳۵ مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ سازمان بورس و اوراق بهادار، از تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۶، صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید (صنعت سیمان، آهک و گچ) قابل معامله در سهام، با نماد سیمانو در فهرست نرخ‌های بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

تعداد واحد‌های سرمایه‌گذاری عادی جهت پذیره‌نویسی:۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ واحد در نظر گرفته شد و همچنین ارکان صندوق به شرح زیر است:

 مؤسسین: شرکت سبدگردان مفید، شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ایده مفید
 مدیر: شرکت سبدگردان مفید
 متولی: مؤسسه حسابرسی رازدار
 حسابرس: مؤسسه حسابرسی بیات رایان
 بازارگردان: صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی مفید
 کارگزار بازارگردان: شرکت کارگزاری مفید

علاقمندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به تارنمای صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید به نشانی https://mofidsectorfund.com مراجعه کنند.

منبع: مدار اقتصادی

tags # بورس سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • شرکت‌های دانش‌بنیان، مصداق مشارکت مردم در عرصه تولید هستند
  • بیمه تکافل چه تمایزی با دیگر بیمه‌های بازرگانی دارد؟
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار‌های بین‌المللی
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمایه
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمای
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • درج صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید با نماد سیمانو در بورس تهران؛ سیمانو چیست؟
  • ریشخند فولاد مبارکه به تحریم‌ها
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند