Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@04:12:58 GMT

طعنه مقام روس به ادعای ضد ایرانی وزیر خارجه آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۰۴۲۸

طعنه مقام روس به ادعای ضد ایرانی وزیر خارجه آمریکا

به گزارش جماران؛ «میخائیل اولیانوف» نوشت: «یک بیانیه غیرمنتظره: تلاش برای تمدید محدودیت تسلیحاتی «بعد از سال‌ها دیپلماسی». چه نوعی از دیپلماسی؟ سیاست فشار حداکثری ارتباط چندانی به دیپلماسی ندارد.»

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز یکشنبه در توییتی مدعی شده بود: «پیشنهاد تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران معقول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شورای امنیت سازمان ملل تحریم‌های تسلیحاتی ایران را تمدید نکند، ماموریت خود برای حفظ "صلح و امنیت بین‌المللی" را به سخره گرفته است.»

اخبار مرتبط درخواست شورای همکاری خلیج فارس از سازمان ملل برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران قطعنامه آمریکایی تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت رای نمی‌آورد اخطار آمریکا به چین و روسیه در خصوص وتوی قطعنامه تحریم تسلیحاتی ایران مخالفت مجدد چین با تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت برجام بدون لغو تحریم تسلیحاتی ادامه پیدا نمی‌کند ادعای پمپئو: تضمین می‌کنیم که تحریم تسلیحاتی ایران تمدید شود روسیه: تحریم تسلیحاتی ایران موجب باطل شدن برجام خواهد شد پاسخ روسیه به ادعای آمریکا در مورد تحریم تسلیحاتی ایران هشدار سفیر ایران به اعضای برجام در خصوص عواقب تحریم تسلیحاتی ایران برایان هوک: اولویت آمریکا برای تحریم ایران، تمدید تحریم تسلیحاتی است اعضای شورای امنیت از تمدید تحریم تسلیحاتی ایران حمایت نمی کنند

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا شورای امنیت مایک پمپئو میخائیل اولیانوف تحریم تسلیحاتی ایران سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شورای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای امنیت تجاوز به کنسولگری ایران را محکوم کند



به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در تماس تلفنی تانیا فایون وزیر امور خارجه اسلوونی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان آخرین وضعیت تحولات منطقه به خصوص اوضاع فلسطین مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگوی تلفنی ضمن محکومیت و تقبیح شدید اقدام رژیم صهیونیستی در تجاوز به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در حمله به مکان دیپلماتیک کشورمان در دمشق تصریح کرد: ما انتظار داشتیم شورای امنیت این اقدام تجاوزکارانه را محکوم کند، اما آمریکا و دو کشور اروپایی مانع تصویب یک بیانیه حداقلی در محکومیت این تجاوز آشکار شدند، از این رو عملیات حساب شده‌ای در چهارچوب حق دفاع مشروع از سوی کشورمان در پاسخ به این تجاوز صورت گرفت.
تانیا فایون وزیر امور خارجه اسلوونی نیز در این گفتگو با تاکید بر اهمیت نقش منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران در جلوگیری از افزایش تنش‌ها در منطقه اظهارداشت: تلاش‌های اسلوونی پیرامون ایجاد صلح پایدار در غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه ادامه خواهد داشت و اسلوونی معتقد است که برقراری آتش بس در غزه تنها راه درست برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.
در پایان طرفین بر ضرورت حفظ و تقویت صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه راهی نیویورک شد
  • وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
  • وزیر خارجه ایران راهی نیویورک شد
  • رایزنی مقام‌های امنیتی روسیه و رژیم صهیونیستی درباره تنش‌ها در منطقه
  • چین پیام مهم و هشدارآمیز ایران را به آمریکا رساند
  • هشدار ایران به ایالات متحده آمریکا
  • دو مقام ارشد امنیتی روسیه و اسرائیل گفتگو کردند
  • دو مقام ارشد امنیتی روسیه و اسرائیل گغت و گو کردند
  • شورای امنیت تجاوز به کنسولگری ایران را محکوم کند
  • مقام روسی: کوری انتخابی غرب عامل تشدید تنش است