Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@12:31:53 GMT

رهایی گروگان درتفت

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۰۴۴۲

رهایی گروگان درتفت

گروگان ۲۷ ساله در کمتر از ۷۲ ساعت در عملیات پلیس آگاهی شهرستان تفت آزاد و به آغوش گرم خانواده اش بازگشت.

عباسعلی بهدانی فردفرمانده انتظامی استان یزدگفت: گروگانگیران از خانواده این فرد درخواست وجه نقد کرده بودند، که ماموران با انجام یک سری کار‌های تخصصی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند، محل اختفای گروگانگیران را در یکی از شهرستان‌های استان کرمان شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از شناسایی محل اختفای گروگانگیران، در یک عملیات غافلگیرانه کارآگاهان پلیس تفتدر کمتر از ۷۲ ساعت متهمان را دستگیر و گروگان را صحیح وسالم از چنگال گروگانگیران آزاد کردند.

این مقام ارشد انتظامی، انگیزه دستگیر شدگان را مسائل مالی عنوان کرد و افزود: در این رابطه چهار متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند./ صدا وسیما 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه نخست‌وزیر قطر؛ پایان میانجیگری دوحه در جنگ غزه؟

«شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر نسبت به وضعیت فعلی تلاش‌های میانجیگرانه بین‌المللی به رهبری دوحه برای کمک به دستیابی به توافق بر سر آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس میان اسرائیل و حماس در غزه ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، آل ثانی که وزیر خارجه قطر نیز هست، از سوء استفاده برخی از دست اندرکاران از تلاش‌های قطر برای دستاورد‌های «سیاسی محدود» و تضعیف تلاش‌های این کشور توسط سیاستمدارانی که در این مذاکرات به دنبال کسب امتیاز هستند، ابراز نگرانی کرده و گفت که این امر دولت قطر را ملزم به انجام یک ارزیابی جامع می‌کند.

وی بر حساسیت مذاکرات جاری و بر چالش‌های پیش روی پر کردن شکاف‌ها بین طرف‌های درگیر تأکید کرد.

این مقام قطری همچنین به تناقض بین تضمین‌های خصوصی و اظهارات عمومی طرف‌های درگیر اشاره کرد و چنین اقداماتی را غیرمولد توصیف کرد.

در حالی که نخست‌وزیر قطر به نام کسی اشاره نکرد، این اظهارات پس از موضع «استنی هویر» نماینده دموکرات آمریکا در روز دوشنبه صورت گرفت که گفته بود اگر قطر بر حماس فشار نیاورد تا به توافقی برای آزادی گروگان‌ها و برقراری آتش‌بس موقت دست یابد، ایالات متحده باید در روابط خود با قطر تجدید نظر کند.

دیگر خبرها

  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد
  • گلایه نخست‌وزیر قطر؛ پایان میانجیگری دوحه در جنگ غزه؟
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • از توقیف تریلی با حمل یک تن شیشه تا کشف ۷۰۰ کیلوگرم هروئین
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • عامل ساخت پیام‌ های جعلی در بروجرد دستگیر شد