Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:36:24 GMT

طرح پیش فروش نفت باید در مجلس بررسی شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۰۴۸۸

طرح پیش فروش نفت باید در مجلس بررسی شود

کمیسیون انرژی مجلس در نامه‌ای به رئیس مجلس درباره اجرای طرح «پیش فروش نفت» در داخل کشور، آورده است: لازم است این موضوع در مجلس بحث و نتیجه‌گیری شود. - اخبار سیاسی -

مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی تسنیم، با بیان اینکه در جلسه هیئت رئیسه کمیسیون متبوعش، کلیات طرح گشایش اقتصادی که مد نظر دولت است به بحث گذاشته شد، گفت: با مصوبه هیئت رئیسه مقرر شد نامه ای از طرف کمیسیون به رئیس مجلس ارسال شود که طی آن نامه ضمن اعلام آمادگی برای بررسی کارشناسی موضوع در کمیسیون انرژی ازر ئیس مجلس تقاضا شود نسبت به تصمیمات شتاب زده و خارج از اراده مجلس تذکرات لازم به دولت داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکنش عضو هیئت رئیسه مجلس به طرح گشایش اقتصادی دولت/گشایش اقتصادی دولت پیش خور کردن منابع کشور است

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر قالیباف

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام؛

نظر به این که موضوع گشایش اقتصادی از سوی رئیس محترم جمهور مطرح شده است و شواهد نشان می دهد طرح پیش فروش نفت در داخل کشور در شرف اجرا است و با توجه به تجربیات منفی گذشته نسبت به آثار برخی تصمیمات گرفته شده توسط شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه خواهشمند است دستور فرمایید شرایطی مقرر گردد که موضوع قبل از تصمیم گیری در شورای مذکور به صورت تخصصی در مجلس شورای اسلامی بحث و نتیجه گیری شود.

بدیهی است مستند به اصول متعدد قانون اساسی از جمله اصول 52، 53، 55، 58 و 85 شان قانونی مجلس اقتضا می کند موارد مالی و بودجه ای این چنینی و نیز مواردی که دارای اثرات گسترده آنی و بلند مدت بر آحاد ملت هستند به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد تا بتوان هم در آینده مورد حساب رسی و نظارت مجلس قرار گیرد و هم نمایندگان محترم مجلس بتوانند پاسخگوی مردم شریف کشور باشند. شایان ذکر است در راس امور بودن مجلس شورای اسلامی به تصمیم و عملکرد جنابعالی بستگی دارد.

انتهای  پیام/

R1373/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجلس بیشتر بخوانید... واکنش عضو هیئت رئیسه مجلس به طرح گشایش اقتصادی دولت/گشایش اقتصادی دولت پیش خور کردن منابع کشور است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... واکنش عضو هیئت رئیسه مجلس به طرح گشایش اقتصادی دولت/گشایش اقتصادی دولت پیش خور کردن منابع کشور است واژه های کاربردی مرتبط مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ واکنش شخصیت‌ها و نهادهای سیاسی به اظهارات جنجالی فتاح ۲ طرح جدید نمایندگان برای تغییر سهمیه‌بندی بنزین ۳ توضیحات نیروی دریایی ارتش پیرامون اظهارات فتاح درباره پادگان کوهک ۴ خبر خوش وزیر راه درباره وام ودیعه مسکن مستأجران ۵ واکنش روابط عمومی مجمع تشخیص به اظهارات فتاح ۶ امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجةالاسلام موسویان را تسلیت گفتند ۷ اعضای هیئت‌رئیسه فراکسیون شاهد مجلس انتخاب شدند+ اسامی ۸ توضیحات "ظریف" در مجلس درباره پول های بلوکه شده در خارج از کشور مهمترین اخبار سیاسی کدخدایی: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان کارآیی لازم را ندارد واکنش عضو هیئت رئیسه مجلس به طرح گشایش اقتصادی دولت/گشایش اقتصادی دولت پیش خور کردن منابع کشور است رحمانی‌فضلی: نقش‌آفرینی جوانان و تشکل‌ها در امنیت‌بخشی به کشور موثر است مدارس غیرانتفاعی نمونه بارز بی عدالتی آموزشی /مجلس به دنبال برچیده شدن بساط کنکور است مهمترین اخبار تسنیم انصارالله: امارات میلیون‌ها یمنی را آواره کرده و برای یهودیان کنیسه می‌سازد مقام سابق آمریکایی: طرح تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران شکست خواهد خورد گزارش تسنیم| پشت‌پرده لغو عرضه «دارا دوم»؛ بین ۲ وزیر دعوا شد موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/ نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست هشدار حماس به سران صهیونیست: هرگونه تجاوز علیه غزه ماجراجویی خطرناک با عواقبی نامعلوم است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود

سخنگوی دولت گفت: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا هم فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

واردات خودرو دنبال می‌شود/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت اضافه کرد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف در بر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حامیان گشت ارشاد
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد