Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی میلان به تمجید از دو ستاره خود در این فصل از رقابت های سری آ پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیولی، سرمربی میلان بعد از عملکرد خوب تیمش در بعد از تعطیلات دوران کرونا درباره آینده برخی از بازیکنان کلیدی اش در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت»، گفت: زلاتان این روزها در حال تجدیدقوا برای حضور در فصل آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما همه به او اطمینان داریم و باید در فصل آینده باهم باشد. همه چیز همیشه بر وفق مراد پیش نمی رود و باید تلاش کنیم. 

وی افزود: صحبت کردن درباره سن بازیکن اشتباه است. زلاتان بازیکنی 100 درصد حرفه ای است. او در تمرینات همیشه به عنوان آخرین نفر زمین را ترک می کند و این نشان از تلاش بی وقفه و آمادگی اوست.

پیولی درباره آینده دوناروما، گلر میلان، گفت: اصلا میلان را بدون دوناروما تصور نمی کنم. او هنوز 21 سال دارد و می تواند تجارب زیادی کسب کند. او در بازی های پایانی ما رهبر تیم بود و به نظرم او یکی از بهترین گلرهای کنونی دنیاست.

میلان در فصل گذشته سری آ با کسب 66 امتیاز با قرار گرفتن در رده ششم قرار و سهمیه لیگ اروپا گرفت.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: میلان پیولی زلاتان دوناروما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان قهرمانی اروپا را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، میلان در اولین فینال لیگ جوانان یوفا، رقابتی شبیه به لیگ قهرمانان اروپا در رده جوانان، با نتیجه 3-0 مغلوب المپیاکوس شد.

میلان صعودی تاریخی را تجربه کرده بود چراکه  با حذف تیم‌های براگا، رئال مادرید و پورتو به مرحله فینال صعود کرده بود. با این وجود فرم ایده‌آل این تیم در فینال تکرار نشد و تنها طی 6 دقیقه سه گل دریافت کردند تا از دستیابی به جام بازبماند.

تیم ایتالیایی در نیمه اول دروازه‌اش را بسته نگه داشته و دو تیم در بازی متعادل به تساوی بدون گل رسیدند اما در نیمه دوم طی فرصتی کوتاه، قهرمانی به نام تیم یونانی شد.

ابتدا در دقیقه 60 موزاکیتیس ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد و در کمتر از یک دقیقه دیگر پاپاکانلوس گل دوم را در دقیقه 61 به ثمر رساند. رم که با این دو گل جریان بازی را از دست داده بود سپس در دقیقه 66 روی ضربه آکروباتیک باکولاس سومین گل را دریافت کرد.

شاگردان ایگنازیو آباته تلاش زیادی داشتند تا به بازی برگشته و آن را به تساوی کشاند تا به وقت‌های اضافه بروند اما دفاع تیم یونانی بدون نقص بود تا این بازی را بدون گل خورده پشت سر گذاشته و قهرمانی اروپا را جشن بگیرند.

دیگر خبرها

  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد