Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@05:09:21 GMT

حادثه رانندگی با ۳ کشته و ۴ مصدوم در بابل

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۰۷۱۰

آفتاب‌‌نیوز :

 سرهنگ سیدجعفر ساداتی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در جاده قدیم آمل به بابل، ماموران پاسگاه انتظامی "لاله آباد" بابل به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه این حادثه، ساعت یک و ۵۰ دقیقه بامداد امروز به وقوع پیوست، گفت: در این حادثه، یک خودروی پژو ۲۰۶ با یک خودروی تیبا با ۶ سرنشین برخورد کرد که ۳ نفر از سرنشینان خودروی تیبا به علت شدت صدمات و جراحات وارده جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین راننده خودروی پژو ۲۰۶ و ۳ سرنشین دیگر خودروی تیبا نیز مجروح که توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، با بیان این که علت تامه این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: رانندگان باید ضمن رعایت هشدار های انتظامی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حادثه حادثه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد: در تاریخ ۲۶ فروردین ماه ساعت ۶:۱۳، صبح طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۳ میدان را به محل حادثه در نزدیکی پل فسا اعزام کرد.

در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج و به تابلو شهری برخورد میکند.

بر اثر این حادثه راننده و سرنشینان خودروی ۴۰۵ در داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، مصدومین و شخص فوت شده را با هماهنگی و همکاری عوامل اورژانس از خودرو خارج کرده ومصدومین برای انجام اقدامات درمانی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

همچنین بنابر این گزارش آتش نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت بنزین از خودرو، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۲۲ مصدوم در سوانح رانندگی کرمان
  • ۵ کشته و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا
  • ۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر
  • یک کشته و دو مصدوم در جاده دهدشت به پاتاوه
  • وقوع ۲۰ سانحه رانندگی در استان سمنان/ ۵نفر جان باختند
  • ۹ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده آبی بیگلو
  • ۵ کشته و ۷۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • ۹ مصدوم بر اثر تصادف رانندگی در جاده آبی‌بیگلو