Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - وزیر نفت گفت: صدور گواهینامه کیفیت تجهیزات گام مهمی برای توسعه فناوری ملی و حمایت از ساخت داخل با استانداردهای بین المللی است.
به گزارش خبرنگار شانا، بیژن زنگنه امروز (دوشنبه، 20 مردادماه) در حاشیه آیین اهدای نخستین گواهینامه کیفیت کالا و تجهیزات صنعت نفت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز نخستین گواهینامه کیفیت محصول کالا و تجهیزات صنعت نفت به نهاد صدور گواهینامه کیفیت انجمن نفت ایران اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام گام مهمی برای توسعه فناوری ملی و حمایت از ساخت داخل با استانداردهای بین‌المللی خواهد بود. ‌
وی با بیان اینکه با صدور گواهینامه کیفیت تجهیزات و کالا راه برای استفاده از تجهیزات ایرانی باز می‌شود، گفت: شرکت‌های ایرانی پس از تحریم برای دریافت گواهی کیفیت تجهیزات مشکلات زیادی داشتند.
وزیر نفت بر ضرورت تدوام این حرکت هم از نظر کیفیت و هم از نظر تعداد گواهی‌ها برای کالای زیر پوشش تأکید کرد و گفت: انجمن نفت یک نهاد بی‌طرف، حرفه‌ای و تخصصی است که مسئولیت صدور گواهینامه را به‌عهده دارد، امیدواریم این کار در سطح ملی موفق باشد.
زنگنه درباره تیم‌داری صنعت نفت در لیگ برتر فوتبال نیز اظهار کرد: قانون به ما اجازه نمی‌دهد به تیم‌های لیگ برتر کمک مالی کنیم، این صراحت قانون است و ما نمی‌توانیم از قانون تخطی کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گواهینامه کیفیت صدور گواهینامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند

هاشم علایی امروز در بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل گفت: واحدهای صنعتی با نگاه ویژه می‌توانند مسیر تولید و زمینه صادرات را تسهیل کنند که اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین المللی، یکی از الزامات ورود محصولات تولیدی به بازارهای داخلی و صادراتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: رعایت استانداردها در بخش تولید و افزایش محصولات صادراتی، از مولفه‌های لازم در دستیابی به تحقق شعار سال با مشارکت کارآفرینان و تولیدکنندگان است.

به گفته او، با حمایت از واحدهای تولیدی و ترغیب آنان به دریافت استانداردهای لازم به حضور آنان در بازارهای داخلی و بین المللی کمک می‌کنیم.

علایی با اشاره به حمایت شهرک‌های صنعتی از واحدهای تولیدی در قالب بسته‌های حمایتی افزود: این نوع مشوق‌ها باعث ارتقای محصولات تولیدی و افزایش صادرات کشور خواهد شد و تولید کنندگان می‌توانند از این ظرفیت مهم برای افزایش تولید و صادرات استفاده کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • صدور بیش از ۳ میلیون گواهینامه مهارت در دولت سیزدهم
  • رونمایی از سامانه مهارت افزایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ شرط صدور گواهینامه معتبر برای دوره‌های مهارت‌آموزی
  • استانداردهای دوگانه آمریکا؛ از حمایت اوکراین تا سکوت در غزه
  • حمایت از تولید داخل باعث رشد نیازهای جدید دارویی در کشور می شود
  • خودکفایی صنعت داروسازی با ورود به تولید مواد اولیه دارویی
  • آثار تولید مواد اولیه دارویی در خودکفایی صنعت داروسازی