Web Analytics Made Easy - Statcounter

خودروی سواری پراید در ورودی دیشموک از سمت خوزستان پس از برخورد به بولوار در حیاط خانه ای واژگون شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس یک دستگاه خودروی سواری پراید پس از برخورد با بلوار، در محور ورودی شهر دیشموک از سمت خوزستان، منحرف، و به حیاط یکی از منازل مسکونی پایین دست جاده سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده این خودرو پس از سقوط از ارتفاع ۴ متری به طور معجزه آسایی نجات یافت.

یکی از ساکنان این منطقه گفت: روزانه به دلیل نبودگاردریل، علائم رانندگی، پیچ‌های تند و شیب زیاد در ورودی شهر دیشموک از سمت خوزستان، شاهد حوادث رانندگی و تلفات جانی و مالی بسیاری هستیم.

 

در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۶ خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان

مجتبی محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده جنوب کرمان با اشاره به بارش‌های اخیر در این منطقه گفت:با توجه به افزایش سیلاب‌ها و جاری شدن روان آب‌ها در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان راهداران در شهرستان‌های جیرفت، رودبار، فاریاب و منوجان ۱۶ دستگاه خودروی گرفتار در سیلاب را با استفاده از توان ماشین آلات راهداری نجات دادند.

محمودی با بیان اینکه اکثر این خودرو‌های گرفتار در سیلاب در جاده‌های فرعی و در بستر رودخانه‌ها گرفتار سیلاب شده بودند گفت: خوشبختانه با حضور به موقع راهداران و بیرون کشیدن این وسایل نقلیه از دل سیلاب هیچ آسیبی به رانندگان و خانواده‌های آنان وارد نشده است

وی افزود: دو کامیون، یک خودروی سواری پراید و یک خودروی باری سایپا نیز در محور اصلی رودبار_ایرانشهر نیز توسط عوامل راهداری رودبار جنوب نجات یافتند.

محمودی با بیان اینکه بارندگی‌ها کماکان در سطح حوزه استحفاظی جنوب کرمان ادامه دارد از رانندگان و مردم خواست همچنان جوانب احتیاط را رعایت کنند و در محور‌هایی که راهداران از تردد خودرو‌ها جلوگیری می‌کنند همکاری لازم را با آنها داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان راه ارتباطی مردم با این اداره کل را یادآور شد و افزود: شماره تلفن گویا و شبانه روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان پل ارتباطی مردم و این اداره کل در جهت اطلاع یابی از وضعیت راه‌ها است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • خودروی گرفتار در سیل عنبرآباد از غرق شدن حتمی نجات یافت
  • فیلم/ نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق شدن حتمی در عنبرآباد
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • پراید نیز اجاره‌ای شد؛ ساعتی ۳۰۰ هزار تومان!
  • نجات ۱۶ خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • کار به اجاره ساعتی خودرو رسید | پراید ۳۰۰ هزار تومان!
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند