Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در دیدار با نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از گازرسانی به 100 روستای استان لرستان در نیمه نخست امسال خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، کرم گودرزی ضمن تشریح عملکرد شرکت گاز استان لرستان گفت: با وجود مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، 100 روستای استان لرستان تا پایان شهریورماه امسال از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اهمیت حفاظت از محیط زیست و گسترش رفاه در شهرستان چگنی، اظهار کرد: گازرسانی به روستاهای این شهرستان از اولویت‌های شرکت گاز استان لرستان است و پیمانکاران شرکت در دو محور تشکن و شاهیوند با سرعت مطلوبی در حال اجرای پروژه گازرسانی هستند.
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام جهش تولید و نقش با اهمیت گازرسانی به صنایع در تحقق این مهم، با زیرساخت‌های مناسب ایجادشده و استفاده از ظرفیت خط ششم سراسری، این شرکت آماده گازرسانی به همه صنایع واجد شرایط است.
مرتضی محمودوند، نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از شرکت گاز استان لرستان، توجه به مناطق محروم و روستاها را اولویت‌ همه دستگاه‌ها به‌ویژه شرکت گاز دانست و اظهار کرد: گازرسانی به روستاها و مناطق محروم سبب جلوگیری از تخریب جنگل‌ها و مراتع می‌شود.
وی افزود: استفاده از گاز در روستاهای محروم، افزون بر آسایش و رفاه مردم، در نگهداری درختان بلوط در زاگرس که برند بسیار ممتازی برای استان محسوب می‌شوند نیز مؤثر است و سبب نجات ثروت ملی و منابع طبیعی می‌شود.
نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس یادآور شد: توجه به روستاها در بحث گازرسانی مهم و ضروری است و شایسته است در اولویت قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت گاز استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستای سیمین در فروردین‌ماه امسال انجام شد و با این اقدام 349 نفر در قالب 101 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم بهرمند شدند.

بختیاری‌فر تصریح کرد: خط انتقال آبرسانی به روستای سیمین به طول شش کیلومتر و با لوله پلی‌اتیلن 90 میلی‌متری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه آبرسانی به روستای سیمین از پروژه‌های جهاد آبرسانی است، مطرح کرد: برآورد ریالی اجرای این پروژه شش میلیارد تومان بود اما چون قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بسیج سازندگی مسئول اجرای پروژه بود فقط سه و نیم میلیارد تومان برای آن هزینه شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع آب در ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه، آبرسانی به مناطق روستایی در دولت سیزدهم و وزارت نیرو مورد توجه جدی قرار گرفته است

دیگر خبرها

  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • سرنانوازی جزء جداناپذیر موسیقی لرستان است
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند