Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی، امروز در حاشیه مراسم شصتمین سالگرد تاسیس بانک مرکزی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی موضوع طرح گشایش اقتصادی مطرح خواهد شد و مورد بررسی قرار می گیرد.

همتی با تاکید بر این که هنوز ابعاد کارشناسی این طرح مورد بررسی قرار نگرفته است، تاکید کرد: پیش از بررسی ابعاد کارشناسی این موضوع در جلسه امروز، نتایج آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح بایستی در ارتباط با مدیریت نقدینگی و تامین مالی باشد.

برچسب‌ها عبدالناصر همتی حسن روحانی شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عبدالناصر همتی حسن روحانی شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا عبدالناصر همتی حسن روحانی شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ابعاد پاسخ مقتدارانه سپاه پاسداران در گفت و گوی خبری سیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   رئیس بسیج اساتید استان آذربایجان غربی در برنامه "گفت و گوی ویژه خبری" برای بررسی علل پاسخ به دستاوردهای اقدام تنبیهی جمهوری اسلامی ایران و واکنش های احتمالی رژیم صهیونیستی حاضر شد.


   دکتر حیدری در این برنامه گفت: اگر قرار باشد اسرائیل دست از پا خطا نماید این بار پاسخی محکم تر و شدیدتر از قبل از سوی جمهوری اسلامی دریافت خواهد کرد و این امر منجر به خداشه دار شدن بیشتر حیثیت پوشالی آنان خواهد شد.

رئیس بسیج اساتید استان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اقتدار نظام اسلامی خاطر نشان کرد:  این دفاع مشروع و پاسخ مقتدرانه ایران اسلامی فقط معادله امنیتی تغییر نمی‌دهد، بلکه معادله سیاسی را هم تغییر می‌دهد و از این منظر بسیار موثر بوده و آثار امنیتی آن برای ما بسیار جالب است.

وی افزود:  ما بعد از انجام عملیات وعده صادق در واقع برروی هر گونه تهدید نظامی، امنیتی علیه کشورمان خط کشیدیم و اقتدار و صلابت ایران اسلامی‌با وعده صادق به جهانیان نمایان شد و بیشتر از آن اینکه در صورت هر اقدامی از هر نوع آن سیلی محکم تری از نظام جمهوری اسلامی‌بلاشک دریافت خواهد کرد.

 

دیگر خبرها

  • چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به اسلام آباد
  • چرا ثبت اظهارنامه برای مقامات و سران ممنوع شد؟!
  • عرضه سهام ۶ همتی سرخآبی‌ها در فرابورس
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • الکترونیکی شدن مجوزهای صنوف
  • بررسی ابعاد پاسخ مقتدارانه سپاه پاسداران در گفت و گوی خبری سیمای آذربایجان غربی
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!