Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@08:15:44 GMT

کشف ۲۷۷۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۰۷۸۱

کشف ۲۷۷۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۲۷۷۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق به ارزش ۱۴۲ میلیارد ریال در عملیات های پلیس استان از تیرماه سال جاری خبر داد.

سردارحسن مفخمی شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: از ابتدای تیر ماه سال جاری طرح عملیاتی پلیس استان در برخورد با استفاده کنندگان از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در مدت زمان اجرای این طرح ماموران انتظامی در شهرستان‌های ساوه، زرندیه، شازند، اراک، تفرش و محلات در 19عملیات جداگانه موفق به کشف 2771 دستگاه ماینر قاچاق شدند. 
وی به ارزش تقریبی 142 میلیارد ریالی دستگاه‌های کشف شده در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اشاره و خاطرنشان کرد: 19 نفر در این عملیات‌ها دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند. 
فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر برخورد قانونی نیروی انتظامی با سودجویان عرصه اقتصادی کشور، از شهروندان خواست در صورت مشاهده این قبیل جرایم، از طریق تماس با سامانه تلفنی 110 موضوع را در کوتاهترین زمان ممکن برای برخورد قاطع و بهنگام با مجرمان اقتصادی به پلیس گزارش کنند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی کشف قاچاق ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد

سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار کرد: پلیس شهرستان میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از انتقال میزان قابل توجهی سوخت قاچاق به وسیله پنج دستگاه کامیون تانکر دار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان میرجاوه مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی میرجاوه با شناسایی مسیر تردد تریلی‌ها ، با هماهنگی مرجع قضایی طی پنج عملیات جداگانه اقدام به متوقف کردن آنها کردند و در بازرسی از این کامیون ها موفق به کشف ۱۱۸ هزار لیتر هیدروکربن فاقد مدارک و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری پنج متخلف و توقیف پنج دستگاه کامیون در این عملیات خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه