Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در ماه های اخیر قیمت مصالح ساختمانی به میزان چشمگیری افزایش یافته و این مسئله نگرانی بسیاری را برای سازندگان ایجاد کرده است.

محمد سرگزی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه یکی از علت های اصلی افزایش قیمت مصالح ساختمانی، نوسانات قیمت دلار است، افزود: طبق نظر کارشناسان یکی دیگر از دلایل افزایش چند برابری قیمت مصالح ساختمانی و آهن آلات، عرضه این محصولات در بازار بورس است که ما شاهد حباب موجود در بازار بورس هستیم و قطعا این شرایط در افزایش قیمت محصولات عرضه شده در بورس تاثیر گذار است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید در مجلس با توجه به شرایط کشور و نیازهای داخلی الویت هایی را در عرضه این محصولات پیش بینی کنیم و به نظر می رسد در حال حاضر اولویت باید عرضه این محصولات برای بخش تولید مسکن باشد نه عرضه در بورس و یا صادرات آنها، و در صورت رفع نیاز در بخش تولید مسکن، مازاد محصولات را در بورس می توان عرضه کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه شاهد روند صعودی قیمت ها در بازار این محصولات هستیم و لازم است وزارتخانه های مربوطه از جمله صمت، اقتصاد و راه و شهرسازی برای کنترل بازار مصالح ساختمانی تدابیر موثر و قابل اجرایی را اتخاذ کنند و حتی جهت تامین نیاز بازار داخلی از صادرات این محصولات تا اطلاع ثانوی جلوگیری شود و این موضوع که در حال حاضر با کمبود این محصولات در بازار داخلی مواجه هستیم روشن و مبرهن است و عدم اتخاذ تصمیمات مدیریتی صحیح در این خصوص نقدی است که می توان به دولت وارد دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماينده مجلس زابل سيستان و بلوچستان استانی سیاسی قیمت مصالح ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج شمش طلا پس از ۱۱ سال تعلیق در ویتنام

به گزارش قدس آنلاین، در این گزارش اشاره نشده است که اولین حراج چه زمانی برگزار می‌شود. هفته گذشته بانک مرکزی ویتنام اعلام کرد که عرضه شمش طلا را برای تثبیت بازار افزایش می‌دهد، زیرا قیمت‌های داخلی به دلیل عدم تعادل بین عرضه و تقاضا بسیار بالاتر از قیمت‌های جهانی بوده است.

طبق گزارش رویترز، قیمت شمش طلا در این کشور آسیای جنوب شرقی امسال حدود ۱۵ درصد افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • قیمت جدید مرغ در بازار
  • افت قیمت نفت در پی نگرانی‌ها درباره عرضه جهانی
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • با افزایش نرخ رسمی ارز، بازار غیررسمی مهار نمی‌شود
  • فیلم‌های ماندگار کانون پرورش تماشایی شد/ «پریسان» به پرتغال رفت
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات
  • حراج شمش طلا پس از ۱۱ سال تعلیق در ویتنام