Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: شیوع بیماری یا هر مانعی نمی‌تواند، یوم‌العباس زنجانی‌ها را کمرنگ کند.

علیرضا فیروزفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال زنجان در یوم‌العباس جلوه‌ای دیگر خواهد داشت.

رئیس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: امسال خادمین حسینیه اعظم زنجان تحت امر ولی امر مسلمین جهان در هشتم محرم در کنار مسوولین ستاد مبارزه با بیماری کرونای استان زنجان جلوه‌ای بی‌بدیل از کمک‌های مؤمنانه را به جهانیان ارائه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یوم العباس زنجان تابلوئی از عشق شیعیان و مردم ولایت مدار زنجان به علمدار کربلا است، گفت: قطعاً نه شیوع بیماری و نه هیچ مانع دیگری نمی‌تواند این تجلیگاه عشق را کمرنگ  کند.

فیروزفر گفت: در همین راستا امسال مردم زنجان همراه با مسوولین، حماسه یوم العباس را با کمک‌های مؤمنانه رقم خواهند زد.

رئیس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجا گفت: اگر چه عاشورائیان امسال در خیابان‌های زنجان حضور ندارند ولی هدایا و کمک‌های نوع‌دوستانه آنها این میعادگاه را پر خواهد کرد و این مکتب انسان ساز تشیع است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: بیماری حسینیه زنجان کربلا حسینیه اعظم یوم العباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برای شیوع عوامل خسارت‌زای مرکبات در استان بوشهر فراهم است

احمد سبحانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی اوایل فروردین ماه و بارش‌های اخیر که باعث کاهش دما و افزایش رطوبت نسبی شده است شرایط برای شیوع و فعالیت تعدادی از عوامل خسارت زای مرکبات از قبیل بیماری شانکر باکتریایی مرکبات و تعدادی از آفات بخصوص شب پره مینوز برگ، انواع شته‌های مرکبات و پسیل آسیایی فراهم خواهد شد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: در صورت عدم مدیریت صحیح، خسارت سنگینی به مرکبات استان وارد خواهد شد.

وی گفت: کارشناسان پهنه با حضور مؤثر در عرصه‌ها نسبت به ردیابی و پایش عوامل خسارت زای مرکبات اقدام کنند و اطلاعات ضروری را برای مدیریت اصولی این آفات به باغداران انتقال دهند.

کد خبر 6063893

دیگر خبرها

  • جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان
  • واکسیناسیون بیش از یک میلیون رأس دام در زنجان
  • ۵۰ هزار نفر از بقاع متبرکه زنجان در ایام عید نوروز بازدید کردند
  • راهپیمایی روز قدس یزد از حسینیه‌ها شروع می‌شود
  • بازدید و زیارت بیش از ۵۰ هزار نفر از امامزادگان و بقاع متبرکه زنجان
  • شرایط برای شیوع عوامل خسارت‌زای مرکبات در استان بوشهر فراهم است
  • مساجد و حسینیه‌ها پایگاه اصلی شروع راهپیمایی امسال روز قدس در یزد
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • واکسیناسیون یک میلیون و ۵۳۴ هزار رأس دام علیه تب برفکی در زنجان
  • ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند