Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخبان و برترین‌های مسابقات فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در مراسم جشن بزرگ عید‌ غدیر‌خم و ولادت باسعادت امام موسی‌کاظم‌(ع) تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرانزلی به‌مناسبت فرا‌رسیدن عید‌ سعید غدیرخم و ولادت امام موسی‌کاظم(ع)، جشن بزرگ عید غدیرخم توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و دانشگاه‌های آزاد اسلامی غرب گیلان با همکاری حوزه فرهنگی و دانشجویی، کانون‌های دانشجویی و بسیج دانشجویی واحد بندرانزلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با حضور سرپرست، اعضای هیئت رئیسه، استادان، کارکنان و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر‌‌انزلی و سخنرانی حجت‌الاسلام مجید فتاحی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی غرب گیلان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در جوار گلزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم که با مولودی‌خوانی همراه بود، از همکاران سادات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر‌انزلی تجلیل شد.

در ادامه مراسم از سه دانشجوی منتخب مسابقه عصر ظهور به نام‌های حمید‌رضا طاهری، امیر‌حسین امانپور و مریم صفایی که به مناسبت ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار شده بود، قدردانی شد.

قدردانی از حمیده نوربخش و سمانه شاد به‌عنوان دانشجویانی که در مسابقه حماسه دفاع از وطن تا دفاع از حرم موفق به کسب امتیاز شده بودند از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

به‌گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر‌انزلی با حدود ۲ هزار و۳۰۰ دانشجو و ۸۱ عضو هیات علمی، در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انتهای پیام/4117/4062/

برگزاری مراسم عید غدیر خم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی برگزاری مراسم عید غدیر خم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی برگزاری مراسم عید غدیر خم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی برگزاری مراسم عید غدیر خم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی جشن بزرگ عید غدیرخم ولادت امام موسی کاظم ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 

بقه گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پنجاه و سومین جلسه کمیسیون تخصصی نشریات علمی حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، با انتشار فصلنامه Journal Of Second Language Pedagogy «آموزش زبان دوم» واحد مشهد موافقت شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در گفت‌وگو با زش زبانخبرنگار آنا با  با اعلام این خبر اظهار کرد: مجله علمی «آموزش زبان دوم» با هدف ایجاد بستری برای محققان و نویسندگان در زمینه آموزش و یادگیری زبان دوم است تا ایده‌های نوآورانه، چارچوب‌های نظری و ابزار‌های عملی خود را به اشتراک گذاشته و منتشر کنند.

رحیم دبیری با بیان اینکه مجله علمی «آموزش زبان دوم» نخستین مجله تخصصی زبان دوم است که به زبان انگلیسی منتشر خواهد شد، افزود: دامنه این مجله شامل بحث‌های نظری در مورد فراگیری زبان‌ها، تحقیقات تجربی درباره روش‌های آموزش زبان، رویکرد‌های نوآورانه برای ارزیابی زبان و تأملاتی در مورد شیوه‌های آموزشی متنوع است و مقالات با عناوین مربوط به آموزش زبان از جمله زبان شناسی کاربردی، مطالعات فرهنگی، توسعه و ارزیابی مواد آموزشی، آموزش معلمان زبان و طراحی و تدوین برنامه درسی را پس از داوری منتشر خواهد کرد.

وی افزود: نشریه علمی انگلیسی زبان «آموزش زبان دوم» با همکاری اعضای هیئت علمی گروه آموزشی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به مدیر مسئولی زهرا ظهوریان و سردبیری پوریا بقایی‌مقدم منتشر می‌‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد تبیین کرد: این دانشگاه در حال حاضر صاحب امتیاز ۹ نشریه علمی است که از این تعداد چهار مجله به زبان فارسی و پنج مجله به زبان انگلیسی منتشر می‌شوند و برخی از نشریات آن دارای اعتبار علمی ISI و وزارت عتف هستند.

دبیری یادآور شد: همچنین نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد دارای امتیاز دستاورد‌های پژوهشی بر اساس بخشنامه جامع دکتری تخصصی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • تجلیل از برگزیدگان فرهنگی سپاه انصارالحسین همدان
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • طهرانچی: معاونت فرهنگی باید نقش هدایت‌گری و جهت‌دهی در تربیت عالم داشته باشد
  • دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس
  • اشتغال ۲ هزار دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اهواز / فارغ‌التحصیلان در مدارس سما جذب می‌شوند