Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رسانه‌ها در خط مقدم بحران کرونا حضور دارند گفت: انعکاس خدمات چشم‌گیر کادر درمان بدون حضور اصحاب رسانه میسر نبود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، ابراهیم شریفی ظهر امروز در آیین تجلیل از اصحاب رسانه در محل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اظهار داشت: در شرایط کرونا کادر درمان با فداکاری و از جان گذشتگی در خط مقدم مبارزه حضور داشتند اما انعکاس این خدمات چشم‌گیر بدون حضور اصحاب رسانه میسر نبود و اهالی رسانه با قبول خطر در دل شرایط کرونا، در کنار نظام‌ سلامت و بهداشت حاضر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با پایان یافتن کرونا آرامش بر جهان حاکم می‌شود افزود: بحران کرونا علی‌رغم‌ محدودیت‌های بسیار می‌تواند یک فرصت دربخش‌های مختلف باشد.

خبرگزاری تسنیم‌‌ یک رسانه مرجع و قابل اطمینان در چهارمحال و بختیاری استرئیس بسیج رسانه استان ایلام از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم بازدید کردمعاون وزیر ارشاد: رسانه‌ها در دوران کرونا پا به پای مدافعان سلامت فعالیت کردند

شریفی از اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی‌ در پیش‌قدمی در تجلیل از اصحاب رسانه قدردانی کرد و گفت: ارج‌ نهادن به رسانه به عنوان یکی از ارکان اصلی دموکراسی و لازمه اطلاع‌رسانی ضروری است.

مدیرکل ارشاد استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: نقش رسانه در معرفی ظرفیت‌های بخش خصوصی و تاثیرگذاری در کسب بازار و انعقاد قراردادهای مختلف مهم‌ و اساسی است.

وی از اندک سیاست‌زدگی‌ها در حوزه خبر و خبرنگاری انتقاد کرد و گفت: همزمانی کرونا با شرایط تحریم که مانند آن‌ در هیچ‌ کشوری مشاهده نشده است، فشار حداکثری را به جامعه و به ویژه قشر متوسط و پایین‌تر از آن‌ تحمیل کرده است که رسالت رسانه، آرامش‌بخشی و کاهش فشار‌ روانی در جامعه است.

شریفی تصریح کرد: در شرایط کنونی رمز پیروی و راه حل گذر از این‌ شرایط تحریم‌ که ناشی از استکبار جهانی است اتحاد است.

مدیرکل ارشاد استان چهارمحال و بختیاری رسانه‌های‌استان را فعال و پویا دانست و گفت: اصحاب رسانه استان هیچ‌گاه  فرصت‌سوزی نمی‌کنند و همواره سعی در اعتلای استان در جهات مختلف دارند.

انتهای پیام/7540/ح

R7540/P/S6,54/CT11 بیشتر بخوانید... نخستین جشنواره رسانه‌ای " شهر ما" در قم برگزار می‌شود ۱۶۰ نفر از خبرنگاران استان قم عضو سازمان بسیج رسانه هستند سخنگوی وزارت خارجه: باید برای رسانه‌ها نقشی فراتر از رکن چهارم دموکراسی ترسیم کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نخستین جشنواره رسانه‌ای " شهر ما" در قم برگزار می‌شود ۱۶۰ نفر از خبرنگاران استان قم عضو سازمان بسیج رسانه هستند سخنگوی وزارت خارجه: باید برای رسانه‌ها نقشی فراتر از رکن چهارم دموکراسی ترسیم کرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ثبت رکوردی جدید در استراتژیک‌ترین بندر ایران / ‌بندر چابهار ‌عمیق‌ترین بندر کشور می‌شود ۲ سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم ۳ گزارش| غفلت مسئولان از جاده‌های مرگ در سراوان؛ عدم تخصیص اعتبارات مانع اصلی پیشرفت پروژه‌هاست+ تصاویر ۴ سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: تأمین کالاهای اساسی مردم در اولویت مجلس قرار گرفت ۵ انهدام بزرگ‌ترین باند کلاهبرداری شبکه‌ای فعال در ایران / ۱۰۲ ‌‌عضو‌ باند شناسایی شدند / متهمان افراد معتاد را جذب می‌کردند ۶ برداشت طلای سبز در بخش توکهور‌ از دریچه دوربین تسنیم ۷ برگزاری راهپیمایی اربعین ‌مستلزم موافقت‌‌‌ ایران و عراق و مصلحت‌های ‌کرونایی خواهد بود ۸ اختصاصی|ساخت چند‌ برنامه فاخر در سالگرد شهادت شهید سلیمانی/‌ منظومه "حاج قاسم"‌ چاپ می‌شود مهمترین اخبار استانها انهدام بزرگ‌ترین باند کلاهبرداری شبکه‌ای فعال در ایران / ۱۰۲ ‌‌عضو‌ باند شناسایی شدند / متهمان افراد معتاد را جذب می‌کردند تصرف زمین‌های خوش آب و هوای لواسانات از سوی رده‌های بالادست / ‌تجمل‌گراها منطقه را ‌‌به یوغ خود درآورده‌اند‌ واکنش صندوق بازنشستگی فولاد به وضعیت واگذاری شرکت ماشین سازی تبریز گزارش| بررسی فاجعه زیست‌محیطی در "بشل" مازندران؛ وقتی لاشه ماهیان در پساب غوطه‌ور می‌شود مهمترین اخبار تسنیم انصارالله: امارات میلیون‌ها یمنی را آواره کرده و برای یهودیان کنیسه می‌سازد مقام سابق آمریکایی: طرح تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران شکست خواهد خورد امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجةالاسلام موسویان را تسلیت گفتند گزارش تسنیم| پشت‌پرده لغو عرضه «دارا دوم»؛ بین ۲ وزیر دعوا شد موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/ نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری مدیرکل ارشاد اصحاب رسانه ترین اخبار رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان

غلامعلی حیدری در بدو ورود به ناغان با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کرد.

بیشتر بخوانید

بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از پایگاه‌های خدمات‌رسان نوروزی

حضور در شورای اداری، افتتاح و بازدید از چند طرح از جمله برنامه‌های محوری استاندار در بخش ناغان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • اعتماد به نیروهای داخلی؛ پیامد مهم اجرای طرح ملی ایران قوی
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت