Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@00:34:44 GMT

عکسی که وضعیت پای ربیع‌خواه را مشخص می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۰۸۸۶

عکسی که وضعیت پای ربیع‌خواه را مشخص می‌کند

استخوان کف پای محسن ربیع‌خواه آسیب دید و این بازیکن مجبور شد پای خود را گچ بگیرد. این بازیکن حدود ۲۰ روزی هست که پای خود را گچ گرفته و در صورتی که روند درمانی خود را به خوبی طی کرده باشد به زودی گچ پای خود را باز خواهد کرد. در همین رابطه ربیع‌خواه آخر همین هفته مجددا از محل آسیب دیدگی خود عکس خواهد گرفت و در صورتی که آسیب دیدگی‌اش برطرف شده باشد به زودی تمرینات خود را به صورت اختصاصی آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    منبع:سایت باشگاه پرسپولیس

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محسن ربیع خواه پرسپولیس فوتبال شکستگی پا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ملی هنرهای نمایشی فرصتی برای آسیب‌شناسی باشد

ایسنا/خوزستان عضو کانون منتقدان تئاتر ایران معتقد است: روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر را باید به عنوان فرصت برای آسیب‌شناسی دقیق و عالمانه و عاری از هرگونه تعصب کاذب غنیمت دانست.

رضا کیانی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: هنرهای نمایشی و تئاتر در ایران می‌تواند بهانه‌ای برای توجه جدی به بحث، گفت‌وگو، تعاملات و افزایش قدرت نقد، کنشگری و پژوهش در سطح جامعه و حتی در سطح جهان باشد.

وی ادامه داد: زیرا ما آثار جهان‌شمولی داریم که محور و جان‌مایه آن‌ها انسان است. از این رو، این آثار برای تمامی عصرها و نسل‌ها حرف برای گفتن دارند.

او با بیان این‌که خانواده تئاتر و هنرهای نمایشی باید بیش از پیش در بین خودشان تعامل را برای رفع مشکلات ارج بنهند، افزود: چه نیکوست که حرکت‌های صنفی در فضای تئاتر و هنرهای نمایشی بیش از پیش تقویت شود.

این کارگردان تئاتر با تاکید بر این‌که شایسته است سیاست جشنواره‌محوری کمرنگ‌تر شود، متذکر شد: بهتر است که از سیاست جشنواره‌محوری فاصله بگیریم و هر چه بیش‌تر به تقویت روند اجراهای عمومی به خصوص در شهرستان‌ها نگاه جدی‌تری داشته باشیم، تماشاخانه‌های خصوصی ایجاد و به معضلات و مشکلات تئاتر واقع‌بینانه نگاه کنیم.

کیانی هم چنین با تاکید بر این‌که باید به بحث ترجمه و دراماتورژی نیز نگاهی پویا و روزآمد داشت، گفت: اجرای کارهای فاخر جهان در سطح شهرستان‌ها فرصت بسیار خوبی است و هم چنین نقد و تحلیل و بررسی پیرامون آن‌ها نیز باید به صورت جدی دنبال شود.

عضو کانون منتقدان تئاتر ایران با بیان اینکه چشم‌انداز اساسی توسعه هنرهای نمایشی و تئاتر است، اظهار کرد: روز جهانی تئاتر را باید مبدل کنیم به جلا بخشیدن به محبت، همدلی، همراهی و هم‌افزایی. البته بی‌تردید اختلاف دیدگاه و سلیقه در هر خانواده‌ای وجود دارد اما چشم‌انداز را نباید فراموش کرد.

وی با بیان این‌که بحث آموزش و پژوهش باید به طور روزآمد دنبال شود گفت: ارتباط فضای هنری و فضای دانشگاهی با سازمان‌های مردم‌نهاد و رسانه‌ها در پویایی و جهش هنرهای نمایشی می‌تواند تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشتی خط لوله ۴۰۰ میلیمتری انتقال آب شرب اصفهان به علت نشست زمین
  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • به این دلیل طلای دست دوم نخرید!
  • به این دلیل طلای دست دوم نخرید !
  • روز ملی هنرهای نمایشی فرصتی برای آسیب‌شناسی باشد
  • (ویدئو) خلاصه بازی آلمان ۲- هلند ۱؛ پارتی صورتی!
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود