Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:14:41 GMT

مجیدی امشب توپ را به قلعه نویی می‌دهد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۰۹۱۳

مجیدی امشب توپ را به قلعه نویی می‌دهد؟

دیدار امشب تیم های استقلال و سپاهان نبرد مرگ و زندگی است ، در این نبرد تیمی برنده خواهد شد که از داشته های خود بهترین استفاده را ببرد

 به گزارش "ورزش سه " دیدار حساس مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بین تیم های استقلال و سپاهان امشب از ساعت 20:30دقیقه با قضاوت موعد بنیادی فر آغاز خواهد شد.بعد از بازی هفته گذشته دو تیم و پیروزی شاگردان مجیدی برابر امیر قلعه نویی با یک یار کمتر حساسیت های این بازی استاد و شاگردی با توجه به پیروزی مجیدی در نیمه مربیان بیش از گذشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بازی امشب مجیدی به دلیل مصدومیت نمی تواند از شیخ دیاباته ، امیرارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی استفاده کند و از مثلث هجومی خود تنها مهدی قایدی را در دسترس می بیند.قایدی که بیش از شش ماه است موفق به گلزنی نشده و تبحر او با توجه به جثه ریزش در حمل توپ و سرعت بالاست .


با توجه به محدودیت های مجیدی در بازی با مهره ها و وزن بالای قدرت هجومی تیم قلعه نویی که در این بازی سروش رفیعی را هم در کنارکی روش استنلی ،محمدمحبی و محمدرضا حسینی می بیند و عادت مدافعات این تیم به کمک به خط میانی شاید مجیدی در این فکر باشد با استفاده از مدافعان بیشتر میانی و بستن کناره های زمین توپ را به تیم سپاهان بدهد تا با بازی سازی علی کریمی و آرش رضاوند، مهدی قایدی را در فضای مناسب و برروی زمین به دروازه سپاهان نزدیک کند. روشی که با داشتن مدافعان با تجربه میانی همانند روزبه چشمی ،عارف غلامی ، سیاوش یزدانی و محمددانشگر برای مجیدی در دسترس می باشد.استفاده از فرشید باقری در کنار ریگی و علی کریمی به عنوان هافبک های میانی و جنگنده به همراه آرش رضاوند می تواند استقلال را در فضای مناسب به خط دروازه سپاهان نزدیک کند.


یادمان نرود مجیدی چند ماه قبل و چهار روز بعد از شکست الکویت در دبی در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا  که با پرس و روش هجومی بدست آمدموفق شد تیم الریان قطر را در قطر و درحالی که تنها 5:42ثانیه در نیمه زمین الریان حضور داشت با پنج گل شکست دهد . در آن بازی مجیدی به دلیل وجود براهیمی و تاباتا در تیم قطری با استفاده از سه مدافع میانی قدرتمند و سه هافبک دفاعی به زمین آمد و با بستن کناره ها، مدافعان الریان به نیمه زمین خودی کشاند و با استفاده از اشتباهات این تیم در ضد حملات نفس این تیم را گرفت . شطرنج امشب مجیدی جوان و با جسارت  برابر قلعه نویی با تجربه و نقش این دو در هر دو تیم بر جذابیت های این دیدار بزرگ اضافه خواهد کرد.نبردی که باید برنده داشته باشد.

استقلال تهران فولادمبارکه سپاهان امیر قلعه نویی(سرمربی) فرهاد مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فولادمبارکه سپاهان امیر قلعه نویی سرمربی فرهاد مجیدی قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن اصفهان، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که به عنوان مربی و مسئول فنی در خدمت تراکتور و هواداران پرشورش هستم. دوست دارم مثل همیشه یار دوازدهم تیمشان باشند. بازی جام حذفی استارت دوباره‌ای است و یک راه میانبر برای کسب جام به شمار می‌رود. تراکتور از دیرباز در جام حذفی مدعی بوده است. دوست دارم تشکر و خسته نباشید بگویم به آقای خمز و همکارانشان که اینجا زحمت کشیدند و برای آنان آرزوی موفقیت دارم.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته به کادرفنی تیم اضافه شده است، ادامه داد: بازیکنان خیلی با انگیزه کار می‌کنند و من را امیدوار کردند. آنان نشان دادند بازیکنان مستعد و توانمندی هستند و باید در زمین با عملکرد خوب، جنگندگی و کسب نتایج مطلوب هواداران را راضی کنند. 

مطهری ادامه داد: ذوب‌آهن تیم خوبی بوده و به کمک همکارانم این تیم را آنالیز کرده‌ایم و امروز آخرین جلسه آنالیز را داریم. بازیکنان از همه لحاظ باید آماده باشند و برای تیم پُرهوادار تراکتور باید با جان و دل بازی کرده و سرشان را بدهند. مطمئن باشید این اتفاق رخ خواهد داد.

وی در خصوص میزان شناختش از تراکتور، گفت: من مربی تیم ملی بودم و به خاطر این مسئولیت، تمام تیم‌ها را به خوبی رصد می‌کردم و از تراکتور و سایر تیم‌های لیگ برتری شناخت دارم. البته باید با تراکتور زندگی کنم تا شناختم بیشتر شود. انشالله بتوانیم عملکرد خوب داشته باشیم. با برنامه پیش می‌رویم تا بتوانیم نتایج در خور نام و شأن تراکتور کسب کنیم.

وی با بیان اینکه اضافه شدن به کادرفنی تراکتور در روز تولدم اتفاق خوبی است، مطرح کرد: معتقدم اینجا باید کمتر حرف بزنیم و بیشتر کار کنیم. 

مربی تیم تراکتور در خصوص جو حاکم بر تیم، گفت: هواداران تراکتور باید یک مدل دیگری این بازی را ببینند. ما در لیگ فرصت جبران داریم، ولی جام حذفی تک بازی بوده و همه باید همدل شویم و دنبال موفقیت تیم باشیم. من اصلاً نگاهی به گذشته ندارم و به آینده نگاه می‌کنم. می‌خواهم بهترین اتفاق بیفتد. ذوب‌آهن تیم خوبی است، ولی ما باید پیروز شویم. 

مطهری در خصوص یحیی گل‌محمدی، گفت: امیدوارم اتفاق‌های خوبی رخ دهد. آقای گل‌محمدی و مدیریت باشگاه در این خصوص مصاحبه کرده‌اند، اجازه بدهید بیشتر صحبت نکنم.

وی در خصوص این سوال، چرا پیشنهاد تراکتور را به حضور در کادرفنی تیم ملی ترجیح دادید؟ توضیح داد: سال گذشته شب تولدم با تماس آقای قلعه‌نویی به تیم ملی اضافه شده و با افتخار کار کردم. قبل از تراکتور دو پیشنهاد داشتم که آقای قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام بود؛ اما این بار نتوانستم با ایشان صحبت کنم. من همیشه نشان داده‌ام عناوین سرمربی و دستیار مهم نبوده و فقط دنبال کمک به تراکتور هستم تا عملکرد مثبتی داشته باشم. با این بازیکنان اتفاقات خوبی می‌توانیم رقم بزنیم. 

مطهری در رابطه با حضور تعدادی از شاگردان سابقش در تراکتور، گفت: تیم ما متحد بوده و تمام بازیکنان برای ما ارزشمند هستند. من با خیلی از بازیکنان کنونی تراکتور سابقه همکاری دارم و همه آنان از جمله سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی عبدی و مهدی شیری توانمند هستند. شجاع ستون ما در تیم ملی بود. علاوه بر این نفرات، جوان‌های خوب همچون مهدی هاشم‌نژاد و بازیکنان خارجی باکیفیتی نظیر ریکاردو آلوز و گوستاوو را هم در اختیار داریم. توقعات از تراکتور بالا بوده و در این خصوص با بازیکنان صحبت کرده‌ام. باید توانمندی‌هایشان را بیشتر نشان دهند. تمام بازیکنان ارزشمند هستند و قول می‌دهیم یک تیم متحد باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید تراکتور شایسته داشتن بازیکنان ملی‌پوش زیادی است؟ اظهار کرد: شرایط تیم ملی فرق می‌کند. تراکتور بازیکنان توانمندی دارد؛ اما این حق را به مربیان تیم ملی بدهید، سعی می‌کنند بهترین انتخاب را داشته باشند و همیشه انتقاداتی برای لیست تیم ملی بوده و باید یاد بگیریم به نظرات مربیان تیم ملی در گذشته و حال، احترام بگذاریم. شاید هم بازیکن شایسته‌ای از نظر ما دور مانده است. 

وی در خصوص سبک فوتبالی مورد علاقه‌اش گفت: سبک فوتبالی مورد علاقه‌مان را قبلاً نشان داده‌ایم. فوتبال کلاسیک که به زمین‌های خوب نیاز داریم. اکنون خروج تراکتور از شرایط فعلی برای‌مان مهم بوده و شاید برای مدت کوتاهی از فلسفه‌مان دور بمانیم که با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران این اتفاق رخ خواهد داد.

وی در پاسخ به این سوال، به نظرتان مشکل تراکتور چه چیزی است؟ بیان کرد: تمامی تیم‌ها یکسری مشکلات داشته و آیتم‌های مثبت و منفی دارند. خودمان مشکلات فنی را می‌دانیم و بخشی را به صورت آنالیز گوشزد کرده‌ایم و در قالب تمرینات به حداقل خواهیم رساند. تمام تیم‌های دنیا مشکلاتی دارند و باید با رفع آن‌ها به تیم خوبی تبدیل شویم.

مربی تراکتور در پاسخ به سوالاتی مبنی بر اینکه، چه برنامه‌ای دارید تا همچون بازی لیگ، مقابل ذوب‌آهن غافلگیر نشوید؟ آیا تمرین پنالتی کرده‌اید؟ گفت: یک مربی باید به جا‌هایی فکر کند که کسی فکر نمی‌کند. زدن پنالتی یکی از آیتم‌های تمرینی امروز ماست. سعی می‌کنیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم، اما هیچ چیز در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. تمهیداتی اندیشیده شده که همچون بازی لیگ شکست نخوریم. ذوب‌آهن تیم خوبی بوده و به زودی خواهید دید که شرایط تیم عوض شده و بهبود پیدا خواهد کرد. من دیروز اضافه شده‌ام و دوست دارم شرایط عوض شود. تجربه کار در تیم‌های بزرگ را دارم و می‌دانم یک تیم را چطور باید آماده کرد.  

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا همچون آقای خمز، پرس از جلو در دستور کار شماست؟ بیان کرد: در دنیای فوتبال حرفه‌ای باید به فلسفه مربیان احترام بگذاریم. فوتبال آیتم‌های مختلف دارد و یک روز پرس از جلو در دستور کار قرار می‌گیرد و روز دیگری تغییر تاکتیک می‌دهیم. تعیین استراتژی تیم به شرایط جسمانی، آمادگی بازیکنان و تجزیه و تحلیل تاکتیکی از حریف بستگی دارد.

مطهری در خصوص محرومان و مصدومان تراکتور، بیان کرد: سید محمد حسینی مصدوم است. مصدومیت گوستاوو نیز رفع شده و باید به او کمک کنیم تا به شرایط ایده‌آل برسد. هواداران فردا به ورزشگاه آمده و روز متفاوتی رقم بزنند و ما هم بتوانیم پاسخ مناسبی به لطف آنان بدهیم. معتقدم برای خوشحالی هواداران باید با تمام وجود تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!