Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@12:49:30 GMT

افشای مشخصات دسته جدیدترین کنسول ایکس‌باکس

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۰۹۲۷

افشای مشخصات دسته جدیدترین کنسول ایکس‌باکس

شرکت مایکروسافت اطلاعات جدید از دسته کنسول بازی ایکس‌باکس سری اِس را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، به تازگی شایعه‌هایی در فضای مجازی منتشر شده است که مایکروسافت قصد دارد تا قبل از معرفی کنسول ایکس‌باکس اسکارلت، کنسولی ارزان قیمت را به طرفداران این شرکت معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اطلاعاتی از دسته این کنسول افشا شده است.

کنسول بازی ارزان قیمت مایکروسافت فعلاً با نام Lockhart(لوک چارت) شناخته می‌شود. یکی از شرکت‌های بازی‌سازی با خرید یکی از دسته‌های این کنسول تصویری از آن را در فضای مجازی منتشر کرده و آن را دسته کنسول جدید سری X دانسته است.

برخی از کارشناسان معتقدند تصویر منتشر شده متعلق به کنسول ارزان قیمت ایکس‌باکس نیست و احتمالا مربوط به دستگاه بازی یکی از شرکت‌های زیر مجموعه مایکروسافت است. مایکروسافت مدعی شده است کنسول ایکس‌باکس اسکارلت توانایی نمایش تصویری با کیفیت 4K را دارد اما هنوز مشخص نیست آیا کنسول لوک چارت نیز چنین توانایی را داشته باشد یا خیر؟

به غیر از تصویری از دسته(کنترلر) جدید دستگاه لوک چارت هنوز اطلاعات دیگری در مورد آن منتشر نشده ولی احتمالا تا کمتر از دو ماه آینده خبرهای بیشتری از کنسول‌های جدید مایکروسافت منتشر می‌شود. هم اکنون تعداد زیادی از علاقه‌مندان به دستگاه‌های بازی مایکروسافت با اشتیاق منتظر عرضه کنسول ایکس‌باکس اسکارلت هستند.

انتهای پیام/4144/

منبع: آنا

کلیدواژه: مایکروسافت ایکس باکس افشا اطلاعات دسته بازی کنسول ایکس باکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی GTA 6 احتمال دارد با تاخیر منتشر شود

شایعاتی از تاخیر در عرضه بازی به گوش می رسد.

به نظر می رسد برنامه ها طبق پیش بینی راک استار جلو نرفته است.

طرفداری | در آخرین خبر از بازی GTA 6، کوتاکو اعلام کرد احتمال دارد این بازی با تاخیر منتشر شود. گفته می شود راک استار از برنامه های خود عقب است و ممکن است انتشار این بازی حتی تا یک سال عقب بیفتد.

زمان ایده آل راک استار برای عرضه بازی بهار 2025 است اما احتمال دارد عرضه این بازی تا اوایل سال 2026 نیز عقب بیفتد. راک استار هنوز به طور رسمی این خبر را اعلام نکرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • پدیده 14 ساله آمریکایی جدیدترین خرید باشگاه منچسترسیتی
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • ایوان تونی: در سن کوبی مینو ایکس‌باکس بازی می‌کردم
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • از این پس لپ‌تاپ‌ها باید این دکمه را داشته باشند!
  • برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • بازی GTA 6 احتمال دارد با تاخیر منتشر شود