Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@08:48:54 GMT

خبر خوش ظریف از استرداد پول‌های بلوکه شده ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۱۳۹۰

خبر خوش ظریف از استرداد پول‌های بلوکه شده ایران

به گزارش افکارنیوز،

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با اشاره به اقدامات این وزارتخانه برای استرداد ارزهای بلوکه شده ایران در بانک‌های کشورهای مختلف، گفت: ما برای استرداد پول‌های بلوکه شده کشورمان مذاکره انجام می‌دهیم و در صورت لزوم، از طریق شکایت در دادگاه‌ها هم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

اخبار سیاسی- وی با بیان اینکه روش‌های مختلفی برای بازگرداندن پول از طریق تهاتر یا خریدهایی از کشورهای مورد نظر وجود دارد، تصریح کرد: انواع روش‌ها طی این چندین سال برای بازگرداندن پول‌های کشورمان از دیگر کشورها پیدا شده و ما هم مطمئنا از آنها استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون نسبت به بازگرداندن بخشی از مطالبات مالی خود از دیگر کشورها موفق بوده‌ایم، اظهارداشت: در برخی موارد بله، اکنون چند کشور مقداری از پول ما را بازگردانده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استرداد پول های بلوکه شده وزیر امور خارجه مذاکره ظریف استرداد ارزهای بلوکه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیف جالب ایران توسط نخست وزیر پیشین قطر

تعداد بازدید : 121 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 629 حمد بن جاسم نخست وزیر پیشین قطر در گفت وگویی خطبا به کشورهای عربی گفت: «به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید... اگر از نفوذ منطقه‌ای ایران ناراحتید در سیاست‌های منطقه‌ای خود بازنگری کنید... اگر من به خاطر بی لیاقتی تو پیشرفت کنم میتوانی به من مهاجم بگویی؟ نه این تو هستی که باید با منطق و بهتر کردن وضع خود جلوی من را بگیری....» حرف‌‎های جالب این مقام قطری را می‌بینید و می‌‎شنوید.

دیگر خبرها

  • توصیف جالب ایران توسط نخست وزیر پیشین قطر
  • چرا تندروها ظریف را ترسو، واداده، وسط باز، سازشکار و فریب خورده نامیدند؟/ ایرانیان چه زندگی را انتخاب کرده اند؟ / آیا عهدنامه ترکمانچای منفی بود؟
  • دولت رئیسی متوجه ظرفیت ظریف نیست
  • تصمیمی برای استرداد اراضی پتروشیمی میانکاله گرفته نشده است
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات
  • بلیت تمامی مسافران پروازهای باطل شده بازگردانده شد
  • بلیت تمامی مسافران پرواز‌های باطل شده بازگردانده شد