Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، بر اساس این خبر مهاجم شماره 70 سرخ ها از فصل آینده در لیگ چین به میدان می رود.

یک مقام نزدیک به باشگاه چینگ‌دائوی چین به خبرنگار ورزش سه گفته که علی علیپور با این باشگاه قرارداد بسته و فصل آینده در لیگ چین حضور خواهد داشت. این باشگاه حتی به دنبال استخدام یک مترجم برای علی علیپور است تا او مشکلی در برقراری ارتباط نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که اقداماتی هم برای دریافت ویزا از سوی مهاجم شماره 70 پرسپولیس انجام شده که با ناکامی همراه بوده و احتمالا در ماه های آینده اقدامات جدی تر انجام خواهند گرفت.

حال باید منتظر بود و دید که باشگاه پرسپولیس چه واکنشی به این خبر خواهد داشت اما باتوجه به این که علیپور در شش ماه پایانی قرارداد خود است، امکان مذاکره با تیم های دیگر را دارد ولی بستن قرارداد موضوعی است که شاید با واکنش هایی همراه شود. هرچند که هنوز علی علیپور یا ایجنت او این خبر مقام چینی را تائید نکرده اند. 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: علیپور فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع پرسپولیسی، از بازی بعد محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران توانست به لطف گل ثانیه‌های پایانی مهدی قایدی، نیمه اول را با پیروزی یک بر صفر به رختکن برود تا بالاخره قفل دروازه میزبان روی یک موقعیت باز شود.

پیش از به ثمر رسیدن گل قایدی و در دقیقه ۳۹ بود که ترکمنستان به روی دروازه ایران خطرساز شد. بازیکن میزبان در پشت محوطه جریمه یک توپ را دریافت کرد و سپس به سمت دروازه ایران پیش رفت که با خطای کنعانی زگان روی زمین افتاد.

پس از این صحنه نیز داور بلافاصله دست به جیب شد و مدافع تیم ملی را با کارت زرد جریمه کرد. در شرایطی که کنعانی زادگان به این تصمیم داور تایلندی به شدت معترض بود، اعتقاد داشت که خطایی مرتکب نشده اما همین صحنه و کارت زردی که قاضی میدان از جیب خارج کرد، منجر به محرومیت او شد.

کنعانی زادگان پیش از این و در دیدار برابر تیم ملی ازبکستان یک کارت زرد گرفته بود، بدین ترتیب دو اخطاره شد و بازی پنجم از مرحله گروهی که قرار است در تاریخ هفدهم خرداد مقابل هنگ کنگ برگزار شود را از دست داد.

دیگر خبرها

  • افشاگری حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و صبح جمعه
  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • تمایل میلان به حفظ لوکا یوویچ و جذب یاشوا زیرکزی از طریق معاوضه
  • روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان
  • عکس| ملاقات جالب یک پرسپولیسی با علی پروین در رامسر
  • بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد
  • مدافع پرسپولیسی، از بازی بعد محروم شد