Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قلعه‌نویی شانس بیشتری به نسبت فرهاد مجیدی برای پیروزی در بازی امشب استقلال و سپاهان دارد. این نظر بازیکن سابق سپاهان و استقلال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرزاد حاتمی که در زمان حضور در استقلال، به سپاهان در جام حذفی باخته، اعتقاد دارد که شانس پیروزی قلعه‌نویی بیشتر از مجیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به روزنامه جام جم گفته:

امیر همیشه در بازی‌های این شکلی که دوئل تن به تن بوده، برنده شده است. او یکجوری نفراتش را در تک بازی‌ها می‌چیند که برنده می‌شود. تبحر خاصی دارد. امیدوارم هر تیمی که حقش است برنده شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال امیر قلعه نویی فرزاد حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم

سرمربی تیم سپاهان گفت: نمی‌دانم خواهیم برد یا خیر؛ هنوز به قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم، اما می‌دانم بازی خوبی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس شامگاه _سه‌شنبه بیست‌ونهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری پیش از تقابل تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر و شهرآورد اصفهان اظهار کرد: در مورد بازی فردا باید بگویم که یک دربی مهم برای شهر اصفهان و یک بازی مهم و باکیفیت برای دو باشگاه سنتی است و امیدوارم یک بازی خوب برای هواداران باشد.

وی افزود: به‌صورت رسمی به بازیکنان معرفی نشده‌اند اما با یکدیگر صحبت داشته‌ایم و به‌زودی به تیم ملحق می‌شوند. یک انسان باشخصیت و بادانش که باشگاه هم شرایط وی را بررسی کرده بود و خوشحالم که چنین شخصی به تیم اضافه شده است.

سرمربی تیم سپاهان بیان کرد: نمی‌دانم خواهیم برد یا خیر؛ اما هنوز به قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم. اما می‌دانم بازی خوبی می‌شود و در کنار هواداران با قدرت برای کسب یک نتیجه خوب تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: تفکرات من همیشه این بود که نیاز به زمان داشتم تا افراد مدنظرم را بشناسم و با آرامش افرادی را به کادر فنی‌ام اضافه کنم. ضمن اینکه دانش‌فنی و کیفیت خیلی برای من مهم بود. به جلال امیدیان خوشامد می‌گویم که به‌عنوان مربی با شاگردان من همکاری داشته و زمانی بازیکن سپاهان هم بوده است.

مورایس اذعان کرد: زیاد نگران این قضیه که هواداران انتقاد می‌کنند نیستم چرا که زندگی را جور دیگری می‌بینم. انتقاد همیشه با هر نتیجه‌ای وجود دارد و گروهی از هواداران در هر صورت هیچ‌گاه راضی نخواهند بود و برخی هم در باشگاه‌ها با انتقادات در مرکز توجهات قرار می‌گیرند. طی سالیان اخیر در باشگاه‌های بزرگی بوده‌ام که به‌خاطر این اتفاقات تغییرات زیادی درون باشگاه افتاده که این قسمتی از تئاترِ فوتبال است و در هر صورت وجود دارد اما باید بدون توجه به آن پیش برویم.

وی عنوان کرد: برخی مواقع بابت دفاع نکردن و گل نزدن مورد انتقاد قرار می‌گیریم. برخی مواقع نتوانستیم آرامش را به بازیکنان بدهیم که موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنند یا ممکن است به خودخواهی و تصمیمات بازیکنان مربوط باشد. در یک بازی چند گل زده‌ایم اما چند فرصت را در همان بازی از دست دادیم. باید ضعف در گلزنی را قبول کنیم و امیدوارم با فشارها و تمرینات بیشتر این ضعف برطرف شود.

سرمربی تیم سپاهان گفت: تمام بازیکن تلاش می‌کنند از پس مشکلات بربیایند اما امیدوارم شرایط را بهتر کنیم تا هواداران خوشحال شوند. به کسی انتقاد نمی‌کنم و به همه آن‌ها حق می‌دهم. امیدوارم بتوانیم در حضور هواداران نتیجه خوبی به‌دست بیاوریم.

کد خبر 745263

دیگر خبرها

  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم
  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • دیدار امیر قلعه نویی با مونتلا در ترکیه + عکس
  • جزئیاتی از دادگاه شکایت مایلی‌کهن از امیر قلعه‌نویی