Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@05:40:08 GMT

استاد خلق موقعیت لیگ پرتغال در بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۰۳۲

استاد خلق موقعیت لیگ پرتغال در بارسلونا

خرید پرتغالی جدید بارسلونا فصل گذشته بیش از هر بازیکنی در لیگ پرتغال ایجاد موقعیت گلزنی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فرانسیسکو ترینکائو زمستان گذشته با قراردادی به ارزش 31 میلیون یورو از براگا به بارسا پیوست و قرار شده از این هفته به جمع آبی اناری ها اضافه شود. او فصل بسیار خوبی را در لیگ پرتغال پشت سر گذاشت و در بارسلونا نسبت به او خوشبینی های زیادی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا اخیرا برای ترینکائو پیشنهادی 60 میلیون یورویی دریافت کرده بود که قاطعانه آن را رد کرد. این پیشنهاد در حالی به بارسا رسید که ترینکائو هنوز حتی یک بازی رسمی برای آبی اناری ها انجام نداده است.

 

 

 

 

آقای 31 میلیون یورویی این هفته وارد بارسلونا می شود تا تمرینات را در کنار پِدری و سایر بازیکنان تازه وارد بارسلونا در فصل آینده آغاز کند. روزنامه پرتغالی "آبولا" امروز گزارشی را منتشر کرد و گزارش داد که ترینکائو رکورددار ایجاد موقعیت در لیگ پرتغال در فصل 20-2019 بوده است.

 

 آبولا هر سال بازیکنانی که بیشترین موقعیت را ایجاد کرده اند را معرفی می کند که درولوویچ با چهار بار کسب این جایزه رکورددار است، دکو و کوارشما هر کدام سه بار این جایزه را برده اند و ریس، آیمار و خامس یک بار.

ترینکائو در این فصل با هشت گل، شش پاس گل، ایجاد 15 حرکت منجر به گل، حادث شدن دو پنالتی بر رویش و گرفتن یک ضربه آزاد غیرمستقیم منجر به گل مقابل پورتو فصل درخشانی داشت و با عملکردی عالی به نوکمپ می آید.

 

براگا بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: براگا بارسلونا لیگ پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت شکوهمند تونی کروس؛ عملکرد مهندس آلمان‌ها پس از برگشت به تیم ملی

یولیان ناگلزمان از بازگشت دوباره تونی کروس به تیمش بسیار راضی است.

طرفداری | تونی کروس، هافبک باتجربه رئال مادرید، پس از سه سال دوری از تیم ملی آلمان، در مارس ۲۰۲۴ به این تیم بازگشت.

آمار و ارقام نشان از بازگشت شکوهمند مهندس آلمان‌ها و تاثیر مثبت این هافبک خلاق می‌دهد. آلمان با حضور کروس در دو بازی اخیر خود مقابل فرانسه و هلند به پیروزی رسیده است، در حالی که در 10 بازی اخیر بدون کروس، آنها تنها 1 بار به پیروزی رسیده بودند. تونی کروس پس از بازگشت به تیم ملی آلمان به مهره‌ای کلیدی در این تیم تبدیل شده است. او با بازیسازی دقیق و خلاقانه خود، موقعیت‌های گلزنی زیادی برای هم تیمی‌های خود ایجاد می‌کند و در فاز دفاعی نیز عملکرد قابل قبولی دارد. حضور کروس در ترکیب آلمان، این تیم را به یک مدعی جدی در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ تبدیل می‌کند.

عملکرد تونی کروس در بازگشت دوباره به تیم ملی فوتبال آلمان

کروس در دو بازی اخیر آلمان مقابل فرانسه و هلند، عملکردی درخشان داشت. او در مجموع ۱۷۹ دقیقه بازی کرد و ۲۴۱ پاس با دقت ۹۴% ارسال کرد. کروس ۳۰ پاس به یک سوم نهایی زمین ارسال کرد و ۴ موقعیت گل برای هم تیمی‌های خود ساخت. او همچنین در این دو بازی دو پاس گل داد و در هیچ یک از نبردهای تن به تن خود مغلوب نشد.

۱۷۹ دقیقه بازی ۲۴۱ پاس ۹۴% دقت پاس 30 پاس به یک سوم نهایی ۴ موقعیت سازی 2 پاس گل 0 بار مغلوب شده در نبردهای تن به تن آلمان با کروس (۲ برد از ۲ بازی) نسبت به ۱۰ بازی اخیر بدون او (۱ برد) عملکرد بهتری داشته است.

نقاط قوت تونی کروس بازیسازی دقیق و خلاقانه ارسال پاس‌های بلند و کوتاه دقیق دید عالی و قدرت بازیخوانی بالا تجربه و هوش بازی بالا توانایی رهبری و هدایت تیم

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • انتظارات از خیبر بالاست/ بازیکن باید بداند کجا بازی می‌کند
  • مهاجری: با بازیکن خاطی شدیدا برخورد می‌کنم!
  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • بازگشت شکوهمند تونی کروس؛ عملکرد مهندس آلمان‌ها پس از برگشت به تیم ملی
  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • در بازی آرژانتین رخ داد: موقعیت از دست‌رفته قرن! (عکس)
  • طارمی جای خالی سردار را پر کرد!
  • موقعیت دروازه خالی برای ایران که مهدی قائدی به طرز عجیبی آن را از دست داد / فیلم
  • بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی
  • اضطراب اجتماعی، اضطراب جمعیت و راه‌های مقابله با آن