Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهل آبادی نوشت: مدرس خیابانی علی رغم جوانی، تخصص و توانمندی لازم برای اداره چنین وزارتخانه ای با ابعاد کلان مسئولیتی را دارد و در سه ماه گذشته در مسند سرپرستی و پیش از آن نیز در مسند قائم مقام تجارت ثابت کرد شهامت و جسارت پذیرش این مسئولیت را دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،‌ «سید عبدالوهاب سهل آبادی»، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در یادداشتی نوشت: آنچه امروز و پس از ۴ دهه انقلاب اسلامی به عنوان وزارت صنعت، معدن و تجارت می شناسیم، پیشینه وراثت و ادغام چندین وزارتخانه را در پس زمینه  دارد که خود حاکی از نگرش پر تلاطم به این حوزه بزرگ در کشوری است که اگر چه بیشتر بر روی کاغذ و در حد حرف تاکید می شود که باید به رونق تولید و تجارت توجه ویژه ای شود ولی اقتصادش سالهای متمادی بر فروش نفت خام متکی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لذا انتخاب، معرفی و رای اعتماد به وزرای صنایع، معادن و فلزات، صنایع سنگین، بازرگانی، صنایع و معادن و در آخر صنعت، معدن و تجارت در همه دولت ها و مجالس یکی از پر چالش ترین انتخاب ها بوده است.
معرفی حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس و در این مقطع حساس که کمتر از یک سال از عمر دولت دوازدهم باقی است و مجلس یازدهم نیز کار خود را به تازگی شروع کرده است میتواند آزمونی مهم تلقی شود.


البته مدرس خیابانی علی رغم جوانی، تخصص و توانمندی لازم برای اداره چنین وزارتخانه ای با ابعاد کلان مسئولیتی را دارد و در سه ماه گذشته در مسند سرپرستی و پیش از آن نیز در مسند قائم مقام تجارت ثابت کرده است شهامت و جسارت پذیرش این مسئولیت خطیر در این زمان حساس را داراست.

 

وی در این سه ماه نشان داده قصد و نیت تعامل با بخش خصوصی را در دستور کار خویش و معاونینش دارد. انتخاب های هوشمندانه وی در تعیین سمت و سپردن مسئولیت به معاونین نیز حاکی از تایید این مطلب می باشد. سابقه ۱۷ سال حضور در عالی ترین سطوح وزارت بازرگانی و سال ها فعالیت در شرکت های بزرگ تولیدی، صنعتی و معدنی امید و انتظار زیادی برای بخش خصوصی ایجاد کرده است.


تمامی این مزایا از دشواری این آزمون میتواند بکاهد و امید است مجلس در با رای اعتماد قاطع و پرشمار خود، این فرصت هرچند کوتاه یک ساله را به یک همکاری طولانی مدت بین بخش خصوصی، دولت و مجلس تبدیل نماید./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدرس خیابانی حسین مدرس خیابانی وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت مدرس خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ طرح ممنوعیت تجارت با رژیم صهیونیستی در مجلس ترکیه

یک حزب سیاسی ترکیه با ارائه پیشنهادی به مجلس این کشور خواستار ممنوعیت تجارت با رژیم صهیونیستی شد.

دریافت 6 MB

دیگر خبرها

  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد
  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی
  • درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد
  • فیلم/ طرح ممنوعیت تجارت با رژیم صهیونیستی در مجلس ترکیه
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی
  • وزیر ارشاد از راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی خبر داد
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران