Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@14:47:15 GMT

کشف ۵۰ کیلو تریاک با دستگیری قاچاقچی مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۱۰۳

کشف ۵۰ کیلو تریاک با دستگیری قاچاقچی مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، اظهار کرد: با دریافت خبر انتقال مقدار فراوانی تریاک از استان‌های جنوبی کشور به شهر تهران توسط یکی از سوداگران مرگ، تحقیق موضوع در اختیار تیمی از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت و مشخص شد که متهم با مراجعه به یکی از شهرهای جنوبی کشور در حال انتقال مواد مخدر تحت پوشش باربری بوده و قصد دارد آن را به شهر تهران انتقال دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران توضیح داد: با تکمیل رصدهای اطلاعاتی نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد و تیم‌های مختلفی از مأموران عملیات ویژه این پلیس به محورهای مواصلاتی به شهر تهران اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم اعزامی به بزرگراه آزادگان موفق شدند خودروی متهم را در تقاطع بزرگراه آزادگان و بزرگراه تندگویان مشاهده کنند و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دهند، گفت: در یک عملیات پلیسی خودروی متهم متوقف و راننده آن دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با بررسی از خودروی سواری متهم مأموران عملیات ویژه موفق شدند در بررسی‌های تخصصی و فنی ۵۰ کیلو تریاک کشف کنند.

حسنوند در پایان با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، اعلام کرد: راه‌های مواصلاتی کشور به ویژه منتهی به تهران به صورت شبانه روزی و تحت نظر مأموران پلیس قرار دارد و امید است با تلاش همکاران شاهد تأمین امنیت و سلامت جامعه باشیم.

کد خبر 4995334

منبع: مهر

کلیدواژه: کشف تریاک پلیس مبارزه با مواد مخدر ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش روز خبرنگار شهرداری تهران قوه قضاییه شورای شهر تهران کمیته امداد امام خمینی انفجار بیروت پیش بینی وضعیت هوا وضعیت راهها محسن حاجی میرزایی سازمان تامین اجتماعی سرهنگ نادر رحمانی ملک جماران مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بردسکن حین کنترل خودرو‌های عبوری محور بردسکن- سبزوار به یک دستگاه سواری سمند به سرنشینی سه مرد جوان که عازم استان‌های شمالی کشور بود مشکوک و برای بررسی بیشتر خودرو را به مقر انتظامی هدایت کردند.

سرهنگ محمود مختاری افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های به عمل آمده از وضعیت ۳ متهم جوان، از معده این متهمان یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک کشف کردند 

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان