Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@11:56:52 GMT

طرح بزرگ پویش ورزش همگانی غرب کشور در همدان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۲۰۳

طرح بزرگ پویش ورزش همگانی غرب کشور در همدان برگزار شد

 رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان در حاشیه این برنامه به خبرنگار ایرنا گفت: در این پویش نزدیک به یک هزار ورزشکار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی اقدام به ورزش عصرگاهی کردند.

هادی سبزواری اظهار داشت: ورزشکاران در این طرح در کنار یکی از مجتمع های همدان در بلوار ارم به اجرای نرمش و حرکات کششی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: پویش سراسری «آماده باش» طرحی است که از سوی فدراسیون ورزش های همگانی به هیات‌های استانی، کمیته‌ها و انجمن‌ها برای مقابله با کرونا اعلام و ابلاغ شده است.

سبزواری بیان کرد: این طرح ۱۳ مردادماه امسال با حضور معاونت همگانی وزارت ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور رونمایی و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان ادامه داد: ماموریت ویژه برای برگزاری این طرح ارتقا نقش مسوولانه ورزش همگانی در کاهش کم تحرکی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است.

وی یادآور شد: کانون اصلی این پویش خانواده‌ها و گروه‌های مخاطب این طرح گروه‌های پرخطر جامعه که افراد بالای ۵۰ سال هستند و گروه‌های در معرض این بیماری که همه گروه‌های سنی را شامل می‌شود، خواهد بود.

برچسب‌ها کرونا ورزش همگانی همدان فدراسیون ورزش های همگانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ورزش همگانی همدان فدراسیون ورزش های همگانی کرونا ورزش همگانی همدان فدراسیون ورزش های همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای در خصوص تجدید انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان به شرح ذیل صادر کرد؛

با توجه به اعلام رأی جلسه حکمیت دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱ برگزار گردید، ضمن بررسی همه جانبه این دفتر در خصوص انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی، به استحضار عموم می‌رساند انتخابات این هیأت تجدید خواهد شد.

همچنین جهت تعیین وضعیت و ممانعت از بروز عقب افتادگی در هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان، سرپرست جدید این هیأت با هماهنگی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اداره کل ورزش و جوانان استان انتخاب و اقدامات لازم جهت برگزاری مجدد انتخابات این هیأت در اسرع وقت انجام خواهد شد.

کد خبر 6081685

دیگر خبرها

  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته