Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@10:58:16 GMT

یزله بیت سعید با هواداران فولاد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۲۴۶

هواداران فولاد در مقابل هتل این تیم حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، فولادی ها که در انتظار کسب سهمیه آسیایی از سوی شاگردان نکونام هستند، امروز نیز در مقابل هتل محل اقامت تیم محبوب خود حضور پیدا کردند تا از بازیکنان و کادرفنی حمایت کنند.

 

آن ها برای حمایت از تیم فولاد شعارهایی سر دادند اما پس از ورود مهاجم سوسنگردی این تیم حسن بیت سعید اتفاق جالب دیگری رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از هواداران از او درخواست یزله کرد و پس از خواندن شعر از سوی هواداران این یزله دسته جمعی برگزار شد.

 

اتوبوس تیم فولاد دقایقی قبل هتل را به مقصد فولاد آره نا ترک کرد تا به استقبال دیدار حساس با سایپا برود.

 

 

 

عکس از: مسعود اکبری

فولاد خوزستان حسن بیت سعید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان حسن بیت سعید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی به مصاف سپاهان خواهد رفت که این بازی از اهمیت زیادی برای این تیم برخوردار است. این دیدار تقابل جذاب بین خط دفاعی مستحکم تراکتور و خط حمله پرقدرت سپاهان خواهد بود.

در همین خصوص عارف آقاسی، مدافع تیم تراکتور که این فصل زوج دفاعی قرمزهای تبریزی را با شجاع خلیل‌زاده تشکیل داده، در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیرامون شروع تمرینات تراکتور گفت: این هفته با بازگشت آقای خمس تمرینات را شروع کردیم و خیلی خوشحالم که دوباره هم‌تیمی‌های خودم را دیدم. جا دارد از همین‌جا سال نو را هم به همه هموطنان و هواداران تراکتور تبریک بگویم و آرزوی سالی خوب برای همه مردم ایران دارم.

وی افزود: تمرینات ما مثل همیشه با نظم خاصی برگزار می‌شود و آقای خمس هم روی این نظم تاکید زیادی دارند. ما هم طبق وظیفه کارمان را انجام می‌دهیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

او در مورد قدرت تیم سپاهان گفت: تیم سپاهان همیشه یکی از مدعیان قهرمانی بوده و ما هم کاملا بر توان تهاجمی این تیم واقف هستیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا تدابیر کادرفنی را در زمین اجرا کنیم. در این بازی مثل تمام بازی‌ها تمام تلاشمان را خواهیم کرد که وظایف دفاعی و هجومی را انجام بدهیم و باتوجه به حضور هواداران انگیزه بسیار زیادی هم داریم.

آقاسی با اشاره به نتایج ضعیف تراکتور مقابل مدعیان اظهار داشت: به نظرم نباید لیگ برتر و عملکرد تیم‌ها را این‌طور سنجید، ما هنوز دو بازی مهم دیگر با استقلال و سپاهان داریم و سایر مسابقات هم از اهمیت زیادی برخوردار هستند. ما متمرکز هستیم که در 9 بازی باقی‌مانده برنده شویم و مطمئن باشید اگر این بازی‌ها را ببریم دیگر نتایج قبلی به چشم نخواهند آمد.

مدافع تراکتور ادامه داد: در سال‌های گذشته تیم‌هایی که توانستند در بازی‌های پایانی فصل تمرکز بیشتری داشته باشند و آماده‌تر وارد زمین شوند، در نهایت به موفقیت رسیدند و ما هم‌قسم شدیم تا در بازی‌های باقی‌مانده نتایج لازم را کسب کنیم تا هواداران خوشحال شوند. این تنها هدفی است که داریم.

این بازیکن باتجربه در مورد حضور هواداران در بازی سپاهان عنوان کرد: هواداران تراکتور نیاز به دعوت ما ندارند و همیشه حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند اما من به عنوان عضو کوچک این خانواده چند میلیونی، از تمام هواداران عزیز تراکتور درخواست دارم تا در این بازی انرژی خودشان را برای لحظه ورود تیم‌ها به زمین و 90 دقیقه مسابقه نگه دارند و مثل همیشه ما را تشویق کنند. حمایت آنها انرژی ما را چند برابر می‌کند و روی حریف هم تاثیر دارد و مطمئنا با حضور پرشور آنها می‌توانیم هر حریفی را شکست بدهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا کسب سهمیه آسیایی بازیکنان را راضی خواهد کرد؟ گفت: ما به عنوان فوتبالیست وظیفه داریم در تمام مسابقات برنده شویم و به هیچ وجه اینطور نیست که اگر سهمیه بگیریم یا در جایگاه خاصی قرار داشته باشیم دیگر راضی شویم و برای کسب رتبه بهتر تلاش نکنیم. بازیکنان ما تجربه بالایی دارند و تا روز پایانی تلاش خواهند کرد تا هواداران را خوشحال کنند و شک نکنید ما در هر 9 بازی برای برد وارد زمین خواهیم شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با حضور هواداران
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان | چندین جراحی انجام شده اما هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده است
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ جانشین آزمون معرفی شد!