Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@19:38:27 GMT

پیگیری مجلس برای عدم‌ عرضه ETF دوم در بورس

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۳۱۲

پیگیری مجلس برای عدم‌ عرضه ETF دوم در بورس

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار درباره عدم عرضه ETF دوم گفت: اظهارنظرات متعدد و متناقض می‌تواند منجر به تبعات منفی در بازار باشد ولی من این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

به گزارش مشرق، محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، درباره عدم عرضه ETF دوم توسط سازمان خصوصی‌سازی، گفت: ابتدای صبح امروز خبر عدم‌ عرضه ETF دوم توسط سازمان خصوصی‌سازی موجب افت نزولی در بازار بورس شد و سپس با اعلام این که خبر شایعه بوده است بار دیگر بازار تا حدودی به شرایط قبل بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اختلاف بین ۲ وزیر باعث لغو «دارا دوم» شد عرضه نشدن «دارا دوم» تصمیم وزیر اقتصاد بود

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار، افزود: با اعلام رسمی وزارت امور اقتصادی و دارایی درباره عدم عرضه ETF دوم در ابتدای شهریور مجددا بازار بورس ارزش نزولی پیدا کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: اظهار نظرات متعدد و متناقض می‌تواند منجر به تبعات منفی در بازار باشد ولی من به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار این موضوع را مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان بورس پیگیری خواهم کرد. 

از حدود یک هفته قبل خبر عرضه قطعی ETF دوم در روز دوم شهریور در بسیاری از رسانه‌های رسمی و غیررسمی باعث شد تا موجی از ورود نقدینگی به‌ سمت ۴ سهم پالایشی (پالایشگاه‌های بندرعباس، تهران، تبریز و اصفهان) صورت گیرد. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین کمیسیون اقتصادی مجلس شورای عالی بورس سازمان خصوصی سازی تبریز سازمان خصوصی سازی سازمان بورس مجلس تهران دارا یکم بورس بازار بورس عرضه ETF دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت

یه گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس در خصوص واریز سود سهام عدالت گفت: مجموعه اتفاقاتی که برای شرکت‌ها افتاده، باعث شد شرکت‌ها مرتکب تخلف شوند و در پایان سال نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند. امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودهارا جمع آوری کنیم و باقی مانده سود سهام عدالت را پرداخت کنیم. زمان دقیق این پرداخت توسط شورای عالی بورس مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!
  • عرضه سهام بیواتانول باشت در بورس
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • قیمت جدید مرغ در بازار
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • ۲۰۰ شرکت در راه بازار سهام
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت