Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:17:08 GMT

رونالدو در رویای بازگشت به رئال مادرید!

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۳۲۵

رونالدو در رویای بازگشت به رئال مادرید!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس علاقمند به بازگشت به رئال مادرید در تابستان امسال است.

به گزارش "ورزش سه"، حالا دو سال از انتقال 100 میلیون یورویی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 35 ساله به یوونتوس گذشته و این بازیکن در تورین به اهدافش نرسیده است. در دو فصل اخیر بیانکونری حتی یک بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز نرسیده و رونالدو نیز در فتح جوایز فردی مانند توپ و کفش طلا ناکام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس و تمایل او به ترک این باشگاه شنیده شده است. ابتدا از پاری سن ژرمن به عنوان مقصد بعدی ستاره پرتغالی نام برده شد، اما گاتزتا دلااسپورت امرز فاش کرد رئال مادرید نیز می تواند تیم آتی رونالدو باشد. خود این بازیکن خواهان بازگشت به برنابئو است، اما مدیران رئال مادرید هنوز تمایلی به خرید دوباره کریستیانو رونالدو نشان نداده اند و به نظر می رسد در این شرایط پوشیدن لباس دوباره رئال برای او کار آسانی نباشد.

 

باشگاه پرافتخار اسپانیایی از نظر مالی در شرایط خوبی قرار ندارد و به همین دلیل هنوز پالسی از سوی رئال مادرید برای خرید کریستیانو رونالدو صادر نشده است. بدین ترتیب به نظر می رسد در صورت تمایل به جدایی همان پاری سن ژرمن مقصد محتمل تری برای این بازیکن باشد. رونالدو دو روز قبل با انتشار پستی مبهم مدعی شد تعطیلات تابستانی بهترین زمان برای تصمیم گیری در خصوص آینده است و اینگونه شایعات در مورد احتمال جدایی او افزایش یافت.

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 کریستیانو رونالدو رئال مادرید یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 کریستیانو رونالدو رئال مادرید یوونتوس کریستیانو رونالدو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن یکی از طرفداران جود بلینگام است و از عملکرد این ستاره انگلیسی در رئال مادرید ستایش می‌کند.

بلینگام اولین فصل حضور در رئال مادرید را سپری می‌کند و آمار بی نظیری را از خود به جای گذاشته است. او شب گذشته در مراسم لاریوس جایزه بهترین پدیده سال را دریافت کرد.

این ستاره انگلیسی هفته درخشانی را پشت سر می‌گذارد چرا که در بازی ال‌کلاسیکو این هفته یک تنه موجب برتری تیمش شد و گل حساسی را در دقایق پایانی به ثمر رساند تا رئال با نتیجه 3-2 بارسلونا را شکست دهد.

بلینگام یکی از ستاره‌های انگلیس است که قطعا در مسابقات یورو 2024 می‌تواند همراه دیگر بازیکنان قابل توجه این تیم یک تورنمنت موفق را پشت سر بگذارد. فیل فودن، هم تیمی‌ او در انگلیس علاقه زیادی به نحوه بازی بلینگام دارد.

فیل فودن در گفتگو با دیلی میل درمورد درخشش بلینگام گفت:"آیا جود نیاز به نصیحت دارد؟ فکر نمی‌کنم او نیاز به توصیه‌‌ای داشته باشد. او خیلی باهوش و زیرک است. همچنین جود خانواده و اطرافیان خوبی دارد. من هیچ نقطه ضعفی در او نمی‌بینم. او استثنایی است.

من نمی‌توانم باور کنم که بلینگام فقط 20 سال دارد. هرگز کسی را در این سن ندیده‌ام که این اندازه پخته باشد. فیزیک او خاص و استثنایی است."

دیگر خبرها

  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد