Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@01:31:01 GMT

کشف 2771 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۳۳۱

کشف 2771 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۲۷۷۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) قاچاق به ارزش ۱۴۲ میلیارد ریال در عملیات های پلیس این استان از تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش جماران، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری طرح عملیاتی پلیس استان در برخورد با استفاده کنندگان از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مدت زمان اجرای این طرح ماموران انتظامی در شهرستان های ساوه، زرندیه، شازند، اراک،تفرش و محلات در ۱۹عملیات جداگانه موفق به کشف ۲۷۷۱ دستگاه ماینر قاچاق شدند.

وی به ارزش تقریبی ۱۴۲ میلیارد ریالی دستگاه های کشف شده در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اشاره و خاطرنشان کرد: ۱۹ نفر در این عملیات ها دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان با تأکید بر برخورد قانونی نیروی انتظامی با سودجویان عرصه اقتصادی کشور، از شهروندان خواست در صورت مشاهده این قبیل جرایم، از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۱۰، موضوع را در کوتاهترین زمان ممکن برای برخورد قاطع و بهنگام با مجرمان اقتصادی به پلیس گزارش کنند.

اخبار مرتبط کشف ۵۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در گیلان + فیلم توقیف 10 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مراغه کشف یکی از بزرگترین مزارع استخراج ارز دیجیتال کشور کدام ارز دیجیتال سود بیشتری دارد؟ ارز مجازی تلگرام متوقف شد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا ارز دیجیتال ماینر دستگاه استخراج بیت کوین کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دستگاه استخراج ارز دیجیتال استخراج ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد مخلص الائمه اظهار کرد: انتظار است میزان برق مصرفی مشترکین از سوی وزارت نیرو با جدیت بیشتری رصد شود چرا که مبلغ هنگفتی برای یارانه انرژی در کشور هزینه می‌شود.

وی با توجه به شعار سال و تاکید رهبری بر رشد تولید در کشور گفت: تأمین حوزه برق در اولویت زیرساخت‌ها است و باید انرژی در خدمت صنعت و کشاورزی قرار بگیرد.

مخلص الائمه با تأکید بر اینکه مبارزه با قاچاق دغدغه مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: رویکرد در بحث مبارزه با قاچاق صرفاً مقابله‌ای نیست بلکه باید فرهنگِ نه به کالای خارجی و قاچاق باید در جامعه نهادیته شود.

وی با بیان اینکه روند مبارزه با قاچاق کالا در استان روند روبه رشد است، افزود: توجه به اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از قاچاق باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

واردات کالا به اقتصاد کشور آسیب می‌زند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: هر کالایی که از مبادی رسمی وارد کشور نشود به اقتصاد کشور، آسیب‌های فراوان می‌زند و استان مرکزی به دلایل استراتژیکی تأثیر بسزایی در مبارزه با قاچاق کالای کشور دارد.

بهنام نظری با اشاره به تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال کشور و رشد تولید، افزود: ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان کالای قاچاق در سال گذشته در استان کشف شده است.

جمع آوری ۱۷ هزار ماینر در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز گفت: با توجه به سهم بالای مصرف برق دستگاه‌های ماینر، کشف مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز و برخورد قانونی با افراد متخلف از برنامه‌های اولویت دار حوزه برق مرکزی در سال جاری است.

محمود محمودی بیان کرد: ۱۷ هزار دستگاه ماینر تاکنون در استان شناسایی و جمع آوری شده است که بار مصرفی آنها معادل ۴۸ مگاوات به میزان ۵ درصد پیک بار مصرفی و معادل برق مصرفی سه شهر تفرش، آشتیان و کمیجان بوده است.

محمودی گفت: شناسایی مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در استان مرکزی با جدیت ادامه دارد و انتظار است شهروندان در صورت اطلاع، مراتب را با شماره‌گیری سامانه ۱۲۱ اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق و یا شماره همراه ۰۹۰۱۸۰۷۱۸۰۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6082022

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه