Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوید سیلوا با هم تیمی هایش در منچسترسیتی خداحافظی کرده است. 

داوید سیلوا را باید بازیکن جدید لاتزیو بدانیم. داوید سیلوا، هافبک 34 ساله اسپانیایی در آخر آگوست قراردادش با منچسترسیتی به پایان می رسد و این تیم را ترک می کند. به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، داوید سیلوا در مهمانی شام همراه باشگاه منچسترسیتی به مناسبت صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به هم تیمی هایش در خصوص آینده اش گفته است:

با هدف قهرمانی اسکودتو به لاتزیو خواهم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتظار می رود داوید سیلوا به زودی با لاتزیو قرارداد امضا کند. پیش تر پدر سیلوا نیز انتقال به لاتزیو را محتمل دانسته بود.

همچنین بخوانید:

 نقل و انتقالات لاتزیو | از داوید سیلوا تا گلزن فنرباحچه لاتزیو به امضای قرارداد با داوید سیلوا نزدیک شده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: داوید سیلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی‌های منچسترسیتی

آفتاب‌‌نیوز :

من‌سیتی از دهه دوم قرن جدید با سرعت بسیار بالایی مراحل پیشرفت و ترقی را طی کرده و هر فصل به قهرمانی و موفقیت‌های باشگاه اضافه میکند.

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یکی از مهمترین دستاورد‌های این باشگاه بود که در فصل ۲۳ /۲۰۲۲ بدست امد و همین مطلب در محبوبیت و استقبال بیشتر از سیتی و لباس منچسترسیتی بسیار موثر بوده است. با توجه به قدرت حال حاضر باشگاه این احتمال وجود داره که طی سال‌های آینده این عنوان از ۱ مرتبه به تعداد بالاتری ارتقا پیدا کند.

در لیگ جزیره قدرت‌های بسیار بزرگی وجود دارند که با توجه به سابقه و گذشته بسیار درخشانشان سیتی قابلیت رقابت آماری با آن‌ها را ندارد چرا که تعداد قهرمانی سیتی کلا ۹ مرتبه بوده که این عدد کمتر از نصف آمار رقبا است. اما نکته‌ای که سیتی را برجسته میکند قهرمانی‌های پیاپی تیم در شش سال گذشته است که ۵ مرتبه عنوان قهرمانی را بدست آورده است.

در رقابت‌های جام حذفی سیتی موفق شده ۷ مرتبه قهرمانی به دست بیاورد که نصف تعداد قهرمانی‌های آرسنال به عنوان برترین تیم در این رقابت‌ها هست. سیتی در صورت کسب یک قهرمانی دیگر همراه با تیم‌های لیورپول و تاتنهام و چلسی متشرکا سومین تیم برتر این رقابت‌ها می‌شود.

اوضاع در جام اتحادیه برای سیتی خوب است و با ۸ عنوان قهرمانی دومین تیم برتر در انگلستان هستند. بهترین آمار را لیورپول با ۱۰ قهرمانی این رقابت‌ها دارد؛ که این فاصله با توجه به قدرت سیتی در سال‌های اخیر بنظر زیاد نمی‌آید.

۶ مرتبه قهرمانی در سوپر کاپ برای سیتی آمار چشم گیر و مناسبی نیست و نشان میدهد آن‌ها در کسب موفقیت این تورنومنت چندان موفق نبودند، چون با توجه به تعداد قهرمانی در لیگ و جام حذفی انتظار آمار بهتری از این تیم می‌رفت.

در مجموع در اغلب رقابت‌ها سیتی آمار برجسته‌ای ندارد، ولی باید به این نکته دقت کنید که سیتی در پانزده سال اخیر تغییرات گسترده‌ای کرده و از آن پس بود که شروع به کسب قهرمانی‌ها کرده پس قطعا سال‌های بیشتری برای داشتن آمار و تعداد قهرمانی بیشتر نیاز دارد.

اگر این روال سیتی حفظ شود هیچ بعید نیست که تا ۵ سال دیگر از این تیم به عنوان رکورد دار بعضی از رقابت‌ها یاد شود.

دیگر خبرها

  • برناردو سیلوا: کروس و مودریچ الگوهای من هستند
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!
  • قهرمانی‌های منچسترسیتی
  • مروری بر آخرین تیم‌هایی که برای اولین بار در پنج لیگ معتبر اروپایی قهرمان شده‌اند
  • لوییس سوارز و نابود کردن داوید لوییز! (15 آوریل، 2015) / فیلم
  • پایان دیکتاتوری بایرن با کودتای آلونسو!
  • لورکوزن قدم‌به‌قدم برای فتح سه‌گانه پیش می‌رود
  • رهبری فرد: نه استقلال لیاقت قهرمانی دارد نه پرسپولیس، سبک تیم اوسمار «علی اکبری» است!
  • اسدی: بازیکنان تراکتور باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند
  • خشم لاتزیو از لوییس آلبرتو: برای خودت مشتری پیدا کن!