Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:32:52 GMT

همدلی و مواسات زمینه‌ساز تقویت امید در جامعه است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۳۳۷

همدلی و مواسات زمینه‌ساز تقویت امید در جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس دشتی عصر دوشنبه در نشست دبیران هم‌اندیشی دانشگاه‌های استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: مخابره پیام غدیر به همه جهانیان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی افزود: مناسبت‌های مذهبی همچون مراسم دهه ولایت و برنامه‌های ماه محرم و صفر بهترین فرصت است که بتوانیم به تمام جهانیان این پیام را مخابره کنیم که باید فقط به خدا توکل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر به اهمیت غدیر اشاره کرد و گفت: انحراف از غدیر انحراف از همه دین است و در کلمات بزرگان مطرح شده که غدیر الگوی سیاست، اخلاق، اقتصاد و همه حکومت‌ها تا ابد است.

وی تصریح کرد: امروز می‌بینیم جوامع بشری با پیشرفت در مسائل اقتصادی و به خاطر دوری از غدیر دچار بحران هستند و انقلاب اسلامی ایران که به وسیله فقیه مجاهد پایه‌ریزی شد و به وسیله مردم به پیروزی رسید و قطبی شد در برابر شرق و غرب، در حقیقت زاییده و تداوم ولایت است و با پشتوانه ولایت این نظام پایه‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام دشتی گفت: انقلاب اسلامی در واقع مولود غدیر است، بر همین اساس باید مسئولین و مردم، زندگی‌شان و دیگر مسائل مانند امور فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را بر اساس الگوی غدیر مطابقت داده و از مبنای آن پیروی کنند.

وی بیان کرد: این خلأهایی که در ابعاد مختلف فرهنگی سیاسی اقتصادی و اجتماعی کشور وجود دارد اگر در مواجهه با آن به مسئله غدیر توجه خاصی می‌شد امروزه شاهد این همه مشکلات در جامعه نبودیم و ما هر چه از غدیر فاصله داشته باشیم مشکلات بیشتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام کرونایی که جامعه ما دچار مشکلات اقتصادی است فرصت خوبی برای امتداد همدلی مؤمنانه ملت و رسیدگی به خانواده‌های مستضعف و نیازمند است که همین همدلی و مواسات زمینه‌ساز تقویت امید در جامعه است.

کد خبر 4995423

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر کمک مومنانه ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا شهرکرد قزوین کمک مومنانه عید سعید قربان بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از توان‌خواهان فعال سرآمد در عرصه هنرهای تجسمی اردبیل اظهار کرد: مهمترین شاخص آثار هنری توانخواهان بهزیستی شاخص امید است در حالی که در حوزه‌های دیگر کمتر شاهد این شاخص هستیم.

وی با بیان اینکه انگیزه و اراده محکم توانخواهان شایسته تقدیر است، افزود: محدودیت‌ها مانع ترقی و تعالی توانخواهان نشده بلکه امروز شاهد هستیم که این جامعه هدف به عرصه‌های بین المللی و ملی دست پیدا کرده‌اند و وظیفه مسؤولان در قبال توانخواهان و مددجویان بهزیستی، فراهم ساختن مسیر رشد و تعالی آنها است.

استاندار اردبیل با اشاره به تلاش چشمگیر اداره کل بهزیستی استان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته ادامه داد: هزینه شدن یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به جامعه هدف بهزیستی در اسفند ماه سال گذشته نشانگر عزم دولت در خدمت به جامعه تحت پوشش این سازمان در استان اردبیل است.

عاملی با بیان اینکه گزارش‌ها در حوزه مسکن مددجویی بسیار امیدوارکننده است، خاطرنشان کرد: رتبه سه کشور را در بحث پیشبرد نهضت ملی مسکن مددجویان داریم و در تلاش هستیم تا با هموار کردن مسیر رشد و تعالی توانخواهان و مددجویان یاریگر آنان در مسیرهای موفق۵یت باشیم.

کد خبر 6081205

دیگر خبرها

  • سفر دولت سیزدهم به استان، بارقه های امید را تقویت کرد
  • سپاه در میدان برای امید آفرینی و رفع مشکلات مردم
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • پول‌ طلا و نقره مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • تعطیلی پنجشنبه به جای شنبه تقویت تحریم اقتصادی است
  • روابط دوستانه ایران و روسیه زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • روابط دوستانه ۲ کشور زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است
  • سفر معاون اقتصادی ریاست الوزراء طالبان به ارزگان