Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:53:22 GMT

جیدون سانچو راه ستاره بارسا را نمی رود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۳۴۷

جیدون سانچو راه ستاره بارسا را نمی رود

کیکر مدعی شد که در صورت منتفی شدن حضور سانچو در منچستریونایتد این بازیکن حرفه ای عمل خواهد کرد و بدون مشکل به کارش در این تیم ادامه می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2017 بود که نیمار در گرانترین انتقال تاریخ فوتبال از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست. باشگاه کاتالانی بعد از جدایی نیمار به دنبال جانشینی برای این فوق ستاره برزیلی می‌گشت و نهایتاً جوان فوق العاده آماده آن روزهای دورتموند یعنی عثمان دمبله را انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ابتدا دو باشگاه بارسلونا و دورتموند بر سر مسائل مالی با یکدیگر توافق دست نیافتند تا انتقال دمبله به بلوگرانا منتفی به نظر برسد اما این ستاره فرانسوی در یک اقدام غیر حرفه ای دست به اعتصاب زد و در تمرینات زنبورها شرکت نکرد؛ موضوعی که البته نتیجه داد و این بازیکن نهایتاً راهی نوکم

 

 

 

 

 

در هفته‌های گذشته گفته شد که در صورت عدم رضایت باشگاه دورتموند به جدایی جیدون سانچو، ستاره انگلیسی نیز دست به اقدامی مشابه با عثمان دمبله خواهد زد تا مسئولان باشگاه آلمانی را برای این انتقال راضی کند. حالا و در همین رابطه اما کیکر مدعی شده که با وجود علاقه سانچو به حضور در اولدترافورد اما این بازیکن به سران دورتموند اطلاع داده که در صورت منتفی شدن این اتفاق، او به کارش در این تیم ادامه خواهد داد و کاملاً از حضور در جمع شاگردان فاوره خوشحال خواهد بود.

بروسیا دورتموند منچستر یونایتد جیدون سانچو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند منچستر یونایتد جیدون سانچو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تا دقیقه 29 بازی برگشت با پی اس جی در مجموع 4-2 از حریفش پیش بود و به نظر می رسید به راحتی قادر است راهی نیمه نهایی شود ولی در یک صحنه غافلگیرکننده، آرائوخو با خطا روی بارکولا قرمز گرفت و از زمین اخراج شد. اتفاقی که ورق را به سود تیم پاریسی برگرداند و در ادامه بارسا با دریافت چهار گل حذف شد.

ریو فردیناند معتقد است خطای آرائوخو بچه‌گانه و کاملا بی دلیل بود و بهتر بود او اجازه می داد بازیکن حریف وارد محوطه جریمه شود.

اسطوره یونایتد در این رابطه گفت: «واقعا احمقانه بود. وینگر پی اس جی از دروازه دور بود و نیازی به آن خطا حس نمی شد. این یک حرکت ساده لوحانه است. این خطا از یک بازیکن جوان و بی تجربه که از جو بازی وحشت زده است، انتظار می رود نه از آرائوخو. بارسا اوضاع را خیلی خوب تحت کنترل داشت و آن خطا اصلا لزومی نداشت. یک مدافع بزرگ باید بداند کجای زمین خطا کند و مدافعان باید تا جایی که ممکن است قبل از محوطه جریمه و درون آن، تکل اشتباه نزنند.»

دیگر خبرها

  • حضور ناگلزمن در بایرن منتفی شد
  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • حتی یک پیش‌بینی ستاره بارسا درست در نیامد
  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید