Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@23:40:58 GMT

وقوع انفجار در بالتیمور آمریکا/ مرگ یک نفر تائید شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۳۵۷

وقوع انفجار در بالتیمور آمریکا/ مرگ یک نفر تائید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بالتیمور سان، انفجاری به نسبت قدرتمند مناطقی از شهر بالتیمور واقع در ایالات متحده آمریکا را لرزاند.

در این ارتباط اداره آتش نشانی بالتیمور آمریکا اعلام کرده که بر اثر انفجاری به نسبت قدرتمند، یک خانه فروریخت و چند خانه اطراف نیز آسیب دیدند.

بر اثر این انفجار تا کنون مرگ یک شهروند آمریکایی تائید شده و برخی دیگر نیز در مناطق آسیب دیده گرفتار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال از آنجا که این انفجار خارج از مناطق متراکم شهری به وقوع پیوسته، به نظر نمی‌رسد که آمار تلفات و قربانیان آن زیاد باشد.

اتحادیه آتش نشانی بالتیمور اعلام کرده که تا کنون برخی از افراد گیرافتاده را نجات داده، اما افراد دیگری نیز هنوز نیازمند امدادرسانی هستند.

همچنین برخی از افراد آسیب دیده به بیمارستان انتقال داده شده‌اند.

هنوز علت این انفجار از سوی مقامات محلی بالتیمور آمریکا اعلام نشده است.

کد خبر 4995398

منبع: مهر

کلیدواژه: بالتیمور ایالات متحده آمریکا انفجار ایالات متحده آمریکا لبنان انفجار بیروت عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا دونالد ترامپ عربستان سعودی ایران روسیه بیروت امارات متحده عربی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ احتمالی ۶ نفر در حادثه فرو ریختن پل در آمریکا

به‌دنبال فرو ریختن پلی در بندر بالتیمور آمریکا پس از برخورد یک کشتی باری، تاکنون ۶ نفر مفقود اعلام شده و بیم کشته شدن آنها می‌رود.

به گزارش مشرق و به نقل از رویترز، در پی برخورد یک کشتی باری به پلی در بندر بالتیمور در ایالت مریلند آمریکا، این بندر که از شلوغ‌ترین بنادر شرق آمریکا محسوب می‌شود، تعطیل شد و تاکنون ۶ نفر مفقود اعلام شده‌اند.

براساس اعلام گارد ساحلی ایالت مریلند، تیم‌های امداد و نجات به‌رغم شرایط به شدت دشوار در اعماق آب‌هایی که لاشه پل در آن غرق شده است، در حال جستجو برای پیدا کردن مفقود شدگان هستند اما به نظر می‌رسد که تاکنون ۶ کارگر جان خود را از دست داده باشند.

این کشتی باری موسوم به «دالی» با پرچم سنگاپور که بندر بالتیمور را به مقصد سریلانکا ترک کرده بود، به تیرک نگهدارنده پل فولادی «فرانس اسکات‌کی» برخورد کرد و به فرو ریختن آنی بخشی از این این سازه ۲.۵۷ کیلومتری منجر شد.

به‌دنبال این حادثه که دیروز رخ داد، تعدادی از وسایل نقلیه به همراه سرنشینان‌شان به داخل آب سقوط کردند. تیم‌های امداد و نجات دو نفر را نجات دادند که یکی از آنها در بیمارستان به سر می‌برد. به گفته مقامات، این دو نفر به همراه ۶ کارگر مفقودشده، در حال ترمیم و آسفالت جاده پل فرانسیس اسکات بودند!

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • وقوع انفجار در کابل
  • سقوط پل در شهر بالتیمور ۶ کشته برجای گذاشت
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • ببینید | فروریختن پل در بالتیمور
  • مرگ احتمالی ۶ نفر در حادثه فرو ریختن پل در آمریکا
  • لحظات فرو ریختن پل عظیم آمریکا
  • فروپاشی پل بالتیمور در پی برخورد کشتی
  • گلخانه‌داران و باغداران استان مرکزی هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند
  • (ویدیو) پل فرانسیس اسکات در آمریکا فروریخت
  • پل فرانسیس اسکات در آمریکا فروریخت