Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاه نیوز: در پی اظهارات مهندس پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در برنامه زنده "نگاه یک" شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران درباره ملک موصوف به جماران، سردار سرتیپ پاسدار ابراهیم جباری فرمانده سپاه حفاظت ولی امر در تشریح روند واگذاری این ملک به سپاه ولی امر گفت: واگذاری ملک و مکان‌های مورد نیاز برای اجرای ماموریت‌های این نهاد و نیز سازمان‌های دیگر هم راستا، بر اساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی و شورای امنیت کشور صورت می‌پذیرد و ملک مذکور هم در سال 81 طی فرآیندی قانونی در راستای اجرای مأموریت‌های این نهاد در اختیار یگان حفاظت سپاه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از انتصاب آقای فتاح به ریاست بنیاد مستضعفان، در همان روز اخذ حکم مسئولیت توسط ایشان، آمادگی خود را برای واگذاری ملک جماران (که در واقع یک زمین و سوله مخروبه با کاربری پارکینگ است)، به ایشان اعلام کردم.

سردار جباری ادامه داد: به رغم پیشقدم بودن سپاه ولی امر برای واگذاری این مکان (ملک جماران) به بنیاد مستضعفان، تنها پس از چند روز از توافق وگفتگوی صورت گرفته، جناب آقای فتاح با ارسال نامه‌ای آزادسازی مکان مذکور را مطالبه کردند، در حالی که از حدود دو ماه پیش در تعامل با بنیاد، توافقات قطعی برای حل و فصل موضوع استرداد این محل با معاونین ذیربط در بنیاد مستضعفان صورت پذیرفته و عدم آگاهی ریاست بنیاد از عزم جدی ما برای واگذاری ملک مذکور و توافقات حاصله بین دو مجموعه تعجب‌‌برانگیز است.

فرمانده سپاه ولی امر طرح چنین موضوعی در برنامه زنده تلویزیونی، آنهم بدون توجه به روند اقدامات و توافقات فی‌مابین را اقدامی ناصواب توصیف و تأکید کرد: انتظار می‌رفت معاونین محترم بنیاد، آقای فتاح را از توافقات مذکور آگاه می‌ساختند، در عین حال امیدواریم بنیاد مستضعفان با اقدام عاجل برای اجرایی کردن توافقات حاصله در رفع تبعات ناشی از ابهامات و شبهات مطرح شده درباره ملک مذکور به وظیفه خود عمل کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار جباری پرویز فتاح بنیاد مستضعفان ولی امر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۸۰ هنرمند از اقدام مقتدرانه ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی

بیش از ۸۰ هنرمند شناخته‌شده عرصه فرهنگ و هنر، با صدور بیانیه‌ای، پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم جعلی صهیونیستی را به تمامی مستضعفان جهان تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بیش از ۸۰ هنرمند شناخته‌شده عرصه فرهنگ و هنر، به مناسبت پاسخ جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، در عملیاتی با عنوان «وعده صادق»، با صدور بیانیه‌ای، اقدام مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را به تمامی مستضعفان جهان تبریک گفتند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ (حج – ٣٩)

آنچه در ساعت‌های آغازین بامداد ۱۴۰۳/۱/۲۶ رخ داد، آغاز مرحله پایانی محو رژیم جعلی صهیونیستی از صفحه روزگار است.

تحقق این فرموده امام راحل (ره)، امروز به رهبری خردمندانه مقام عظمای ولایت و با حمایت مستضعفان و آزادگان جهان به ویژه ملت سرافراز ایران بزرگ و به دست رزمندگان سلحشور اسلام در سایه عنایات ویژه حضرت ولیعصر (عج) در حال وقوع است.

ان‌شاالله به یاری خداوند منان با آزادی قدس شریف و رهایی ملت‌های مظلوم جهان به خصوص مردم قهرمان و شجاع فلسطین به اکمال خواهد رسید.

ما هنرمندان آزاده ایران عزیز این اتفاق مبارک را پاس داشته و آن را به تمامی مستضعفان عالم تبریک می‌گوئیم.»

به گزارش ایمنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه بیست‌وششم فروردین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.»

همچنین سپاه در اطلاعیه دوم تصریح کرد: «با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت‌گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل؛ جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشین و تأمین مطالبه‌ی به حق ایران و به منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.»

در این اطلاعیه آمده است: «به ملت قهرمان ایران اطمینان می‌دهیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد نمود.»

منبع: ایرنا کد خبر 744562

دیگر خبرها

  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین
  • واگذاری بیش از ۱۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان
  • مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد
  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • حرکت بزرگ سپاه اسلام امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد
  • چرا یک کار بزرگ را با «شوخی» کوچک جلوه می‌دهیم؟
  • حمایت ۸۰ هنرمند از اقدام مقتدرانه ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی
  • واگذاری ۲۶ هزار قطعه زمین روستایی در خراسان رضوی
  • اولین واکنش سردار حاجی زاده به حمله پهپادی سپاه پاسداران به اسرائیل