Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@08:11:46 GMT

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل سپاهان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۴۳۹

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل سپاهان اعلام شد

‍‍‍‍‍‍

۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل تیم فوتبال سپاهان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال امشب (دوشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در دیداری حساس به مصاف سپاهان می‌رود. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، عارف غلامی، علی کریمی، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، آرش رضاوند و مهدی قائدی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

جام حذفی فوتبال| استقلال - سپاهان؛ بازی مرگ و زندگی برای جاماندگان جام

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جام حذفی فوتبال ایران سپاهان اصفهان استقلال بیشتر بخوانید... لطیفی: ساختار دفاعی استقلال ایراد دارد/ قلعه‌نویی و مجیدی به خاطر جایگاه‌شان جام حذفی را جدی می‌گیرند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لطیفی: ساختار دفاعی استقلال ایراد دارد/ قلعه‌نویی و مجیدی به خاطر جایگاه‌شان جام حذفی را جدی می‌گیرند واژه های کاربردی مرتبط جام حذفی فوتبال ایران سپاهان اصفهان استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جام حذفی فوتبال| استقلال - سپاهان؛ بازی مرگ و زندگی برای جاماندگان جام ۲ درخشان: چه حمایتی؟! برای تیم‌های دیگر پنالتی نادرست گرفته می‌شود/ امیدوارم پرسپولیس در جام حذفی قربانی نشود ۳ علی‌نژاد: دستگیری یکی از معاونان پرسپولیس آغاز راه مبارزه با فساد بود/ نگرانی از بابت پرداخت بدهی‌های استقلال نداریم ۴ پیشنهاد ۲ تیم ترکیه‌ای و ایتالیایی برای جذب مجید حسینی ۵ معاون باشگاه پرسپولیس: تا چند روز دیگر نامه جدیدی از فیفا به دست‌مان می‌رسد/ قبل از اینکه خطری تهدیدمان کند باقی طلب برانکو را می‌دهیم ۶ روایت رسانه یونانی از دلیل تأخیر حاج‌صفی در سفر به سالونیکی و فسخ قراردادش + عکس ۷ سعادتمند دست پُر به اردوی استقلال رفت/ آغاز تمدید قرارداد بازیکنان از فردا ۸ اشتباه جالب پیرلو در اولین پیامش پس از معرفی شدن به عنوان سرمربی یوونتوس+ عکس مهمترین اخبار ورزشی درخشان: چه حمایتی؟! برای تیم‌های دیگر پنالتی نادرست گرفته می‌شود/ امیدوارم پرسپولیس در جام حذفی قربانی نشود معاون باشگاه پرسپولیس: تا چند روز دیگر نامه جدیدی از فیفا به دست‌مان می‌رسد/ قبل از اینکه خطری تهدیدمان کند باقی طلب برانکو را می‌دهیم سعادتمند دست پُر به اردوی استقلال رفت/ آغاز تمدید قرارداد بازیکنان از فردا پولادگر: در صورت اراده IOC و ژاپن، المپیک توکیو برگزار خواهد شد/ کشتی و تکواندو هیچ اختلافی ندارند مهمترین اخبار تسنیم خبر معاون وزیر اقتصاد به تسنیم؛ در صورت تصویب مجلس، سهام عدالت به جاماندگان ارائه می‌شود خبر جدید ظریف از استرداد پول‌های بلوکه شده ایران توسط چند کشور واکنش وزارت اقتصاد به اطلاعیه زیر مجوعه وزارت نفت؛ مجوز تاسیس صندوق دارا دوم قابل انتقال نیست سردار جباری: سپاه برای استرداد زمین و سوله جماران پیشقدم بوده است/ آقای فتاح احتمالاً بی‌اطلاع است آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۸۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام حذفی فوتبال ایران سپاهان اصفهان استقلال جام حذفی فوتبال ایران سپاهان اصفهان استقلال جام حذفی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پورتو از ساعت 22:45 امشب در ورزشگاه دو دراگائو مسابقه برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال را مقابل ویتوریا گیمارش انجام می‌دهد و امیدوار است مثل بازی رفت که موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد، این بار هم نمایش موفقی داشته باشد و فینالیست شود، اما نکته مبهم برای ترکیب اژدها در این دیدار حضور مهدی طارمی است.

به گزارش ورزش سه، مهدی طارمی آخرین بار در هفته پانزدهم لیگ برتر پرتغال مقابل چاوز حضور در ترکیب پورتو را تجربه کرده بود و پس از جام ملت‌های آسیا دیگر شانس رسیدن به جمع 11 نفر اصلی باشگاهش را به دست نیاورد که بعید نیست امشب این طلسم پس از چهار ماه در دیدار جام حذفی برابر ویتوریا گیمارش شکسته شود.

طارمی در دیدار رفت جام حذفی مقابل ویتوریا گیمارش فرصت بازی به دست نیاورد، اما 10 روز قبل در مسابقه لیگ برتری برابر همین تیم به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که امشب ممکن است به ترکیب برسد.

ستاره ایرانی پورتو که تجربه گلزنی و پاس گل مقابل ویتوریا گیمارش را دارد، امیدوار است پس از چهار ماه دوباره به ترکیب تیمش برسد و در بازی امشب فرصت درخشش و گلزنی دوباره پیدا کند.

طارمی در مسابقه اخیرشان در لیگ برتر پرتغال که از ابتدای نیمه دوم مقابل فامالیکائو به زمین رفت، موفق به گلزنی شد و انگیزه زیادی دارد که امشب هم این کار را برای فینالیست شدن تیمش در جام حذفی انجام بدهد ولی همه چیز بستگی به نظر سرخیو کونسیسائو دارد.

کونسیسائو روز گذشته در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ویتوریا گیمارش در خصوص غیبت اوانیلسون و احتمال بازگشت طارمی به ترکیب عنوان کرد: باید بینیم چه اتفاقی می‌افتد. من هیچ‌وقت قبل از بازی اسامی بازیکنان شروع کننده را نمی‌گویم و در شروع بازی این مورد را می‌بینید. من این بازیکنان را در دسترس دارم و بستگی به استراتژی بنده خواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896407

دیگر خبرها

  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم پرسپولیس را از داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید: عالیشاه بازی های مهم پرسپولیس را از د
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی