Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@13:22:02 GMT

فرمانده سپاه گلستان: تعطیلی واحدهای تولیدی قابل قبول نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۴۹۲

فرمانده سپاه گلستان: تعطیلی واحدهای تولیدی قابل قبول نیست

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی استان نیمه فعال و برخی هم راکد است، گفت: تعطیلی واحدهای تولیدی در شرایطی که دشمن با ما جنگ اقتصادی دارد، قابل قبول نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوای گلستان، سردار علی ملک‌شاهکوهی در جلسه قرارگاه صنعت، معدن و انرژی اظهارداشت: هرجا احساس کنیم برای خدمت به مردم حضورمان لازم است بدون کوچکترین درنگی به میدان خواهیم آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر روزگاری در جنگ نظامی برابر دشمنان ایستادیم امروز هم در جنگ نرم، جنگ رسانه و جنگ اقتصادی تمام قد مقابل دشمن می‌ایستیم تا در خدمت مردم باشیم

فرمانده سپاه نینوای استان هدف از راه‌اندازی قرارگاه صنعت، معدن و انرژی را برای کمک به تولیدکنندگان در جنگ اقتصادی عنوان کرد و افزود: متأسفانه برخی از واحد‌های تولیدی در استان یا نیمه فعال است یا به کلی غیرفعال و راکد شده که این اصلا قابل قبول نیست.

کرونا نبض صنایع دستی را به شماره انداخت/ واحدهای تولیدی حال و روز خوشی ندارندواحدهای تولیدی گیلان 500 میلیون تومان به آسیب‌دیدگان کرونا کمک کردندبیکاری کارگران به‌خاطر کم‌کاری مالکان واحدهای تولیدی در اردبیل است

وی بیان داشت: آن کارگری که با مشکل یک کارخانه کارش را از دست می‌دهد فرزند این انقلاب است و باید او را مثل برادر خودمان بدانیم و تمام سعی خود را به کار بگیریم شرایط را به حالت قبلی بازگردانیم.

سردار ملک‌شاهکوهی خاطرنشان کرد: همه این را بدانند سپاه نینوا تمام قد و با همه وجود در خدمت استان است تا زیرساخت‌های گلستان پیشرفت داشته باشد.

انتهای پیام/581/ ت

R41471/P/S6,70/CT12 بیشتر بخوانید... کمبود ماسک در داروخانه‌های زنجان/ افزایش واحدهای تولیدی در دستور کار است واحدهای تولیدی آذربایجان‌غربی یک برنامه عملیاتی برای برطرف کردن مشکلات خود ارائه دهند گیلان| ۹۵ درصد واردات «بندر کاسپین» مواد اولیه واحدهای تولیدی کشور است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کمبود ماسک در داروخانه‌های زنجان/ افزایش واحدهای تولیدی در دستور کار است واحدهای تولیدی آذربایجان‌غربی یک برنامه عملیاتی برای برطرف کردن مشکلات خود ارائه دهند گیلان| ۹۵ درصد واردات «بندر کاسپین» مواد اولیه واحدهای تولیدی کشور است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌‌اسطوره صلح و سازش بلوچستان درگذشت ۲ ثبت رکوردی جدید در استراتژیک‌ترین بندر ایران / ‌بندر چابهار ‌عمیق‌ترین بندر کشور می‌شود ۳ انهدام بزرگ‌ترین باند کلاهبرداری شبکه‌ای فعال در ایران / ۱۰۲ ‌‌عضو‌ باند شناسایی شدند / متهمان افراد معتاد را جذب می‌کردند ۴ آمادگی استان گیلان برای آغاز سال تحصیلی؛ کلاس‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۵ صنایع تبدیلی و فراهم شدن امکان صادرات لیموترش دغدغه باغداران هرمزگان است ۶ حجم آبی دریاچه ارومیه به بیش از ۳ میلیارد مترمکعب رسید ۷ گزارش| غفلت مسئولان از جاده‌های مرگ در سراوان؛ عدم تخصیص اعتبارات مانع اصلی پیشرفت پروژه‌هاست+ تصاویر ۸ انتظار مردم دشتی پارسیان برای تامین آب شرب سالم پایان می‌یابد مهمترین اخبار استانها انهدام بزرگ‌ترین باند کلاهبرداری شبکه‌ای فعال در ایران / ۱۰۲ ‌‌عضو‌ باند شناسایی شدند / متهمان افراد معتاد را جذب می‌کردند تصرف زمین‌های خوش آب و هوای لواسانات از سوی رده‌های بالادست / ‌تجمل‌گراها منطقه را ‌‌به یوغ خود درآورده‌اند‌ واکنش صندوق بازنشستگی فولاد به وضعیت واگذاری شرکت ماشین سازی تبریز گزارش| بررسی فاجعه زیست‌محیطی در "بشل" مازندران؛ وقتی لاشه ماهیان در پساب غوطه‌ور می‌شود مهمترین اخبار تسنیم خبر معاون وزیر اقتصاد به تسنیم؛ در صورت تصویب مجلس، سهام عدالت به جاماندگان ارائه می‌شود خبر جدید ظریف از استرداد پول‌های بلوکه شده ایران توسط چند کشور واکنش وزارت اقتصاد به اطلاعیه زیر مجوعه وزارت نفت؛ مجوز تاسیس صندوق دارا دوم قابل انتقال نیست سردار جباری: سپاه برای استرداد زمین و سوله جماران پیشقدم بوده است/ آقای فتاح احتمالاً بی‌اطلاع است آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۸۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحدهای تولیدی ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود نسبی کیفیت هوای تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران بهبود نسبی یافته و در شرایط قابل قبول است.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران بهبود یافته و در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۹۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۰ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • اجازه نمی‌دهیم هیچ واحدی دچار رکود و تعطیلی شود
  • هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تبریز در وضعیت قابل قبول قرار گرفت
  • امروز هوای تهران پاک است
  • تداوم هوای قابل قبول در پایتخت
  • بهبود نسبی کیفیت هوای تهران
  • هوای پایتخت قابل قبول شد