Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،اظهار داشت: با تماس مردم مبنی بر گمشدن دو کودک، مأموران نیروی انتظامی این شهرستان به سرعت این کودکان را به اداره نیروی انتظامی منتقل کردند تا هر چه زودتر برای یافتن والدین آن‌ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجاری افزود: از طریق فضای مجازی در پایگاه‌های خبری مهاباد اظلاعیه ای در خصوص گمشدن این کودکان  منتشر کردیم که همین امر موجب پیدا شدن والدین آن‌ها شد.

او ادامه داد: با مراجعه والدین پس از احراز هویت این دو کودک به آغوش خانواده بازگشتند.

بیشتر بخوانید

مادر و پسری پس از ۲۰ سال جدایی به هم رسیدند

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد تصریح کرد: اطلاع رسانی فوری مردم و همچنین فضای مجازی موجب شد تا والدین این دو کودک در کمترین زمان ممکن پیدا شوند.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار و حوادث کودک گمشده دو کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۳۶ هزار کودک دزفولی از خدمات فلورایدتراپی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهشید عصار با بیان اینکه بهداشت دهان و دندان یکی از مؤلفه‌های مهم سلامتی است، گفت: رعایت بهداشت دهان و دندان فرد را از بروز انواع بیماری‌های عفونی دهان و همچنین بیماری‌های لثه حفظ می‌کند، به همین دلیل طرح فلورایدتراپی برای کودکان و نوجوانان ۳ تا ۱۴ سال شهرستان دزفول اجرایی شد.

وی به اجرای طرح فلورایدتراپی به منظور پیشگیری از پوسیدگی دندان‌ها در ۲ نوبت اشاره کرد و افزود: به همین دلیل همراهی خانواده‌ها برای دریافت نوبت دوم فلورایدتراپی در این شهرستان ضروری است.

عصار ادامه داد: قرار گرفتن دندان در محیط اسیدی موجب از دست دادن مواد معدنی موجود در دندان و شروع پوسیدگی آن می‌شود که درمان با فلوراید می‌تواند در تقویت دندان‌ها مؤثر باشد و از تخریب مینای دندان جلوگیری کند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول اضافه کرد: رویش دندان مرحله‌ای طبیعی از زندگی کودک است، بنابراین از هنگام رویش نخستین دندان شیری در ۶ ماهگی، مراقبت از بهداشت دهان و دندان کودک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وارنیش فلوراید نوعی پوشش حفاظتی است که بر روی دندان‌ها قرار می‌گیرد و باعث جلوگیری از ایجاد پوسیدگی و پیشرفت پوسیدگی‌های موجود می‌شود؛ این ماده برای حفاظت از مینای دندان استفاده می‌شود که برای حفاظت از دندان‌های کودکان به ویژه برای کودکان کم سن و سال ایده‌آل است.

وارنیش فلوراید برای دانش آموزان ۶ تا ۱۴ سال که اولیای آنان رضایت به انجام این کار را دارند به‌صورت رایگان و طی ۲ مرحله ۶ ماهه انجام می‌شود؛ همچنین اجرای این طرح برای کودکان سه تا ۶ سال که به همراه والدین خود به مراکز خدمات جامع سلامت سطح شهرستان مراجعه کنند، به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

از نظر علمی ثابت شده است که فلورایدتراپی با وارنیش می‌تواند تا ۶۰ درصد پوسیدگی دندان‌های کودکان را کاهش دهد؛ فلورایدتراپی سالی ۲ بار و برای کودکانی که میزان پوسیدگی دندانی بالایی دارند هر سه ماه یک بار باید انجام شود.

دیگر خبرها

  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • اصول مراقبت از دندان‌های شیری در کودکان
  • کودکتان را در گرداب بازی‌های رایانه‌ای رها نکنید
  • بهره مندی ۳۶ هزار کودک دزفولی از خدمات فلورایدتراپی
  • تربیت دینی در سایه‌سار حجاب