Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای خراسان رضوی از اجرای عملیات تامین آب شرب شهری و روستایی در ۶ شهرستان این استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی جهان طلب از اجرای عملیات تامین آب شرب شهری و روستایی در ۶ شهرستان خبر داد و گفت: امورهای تابعه آبفا خراسان رضوی و شرکت تبصره دو  نیشابور با اجرای چند پروژه، امکان دسترسی شهروندان و روستاییان به آب شرب را فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای خراسان رضوی با اشاره به اینکه این شهرستان‌ها جوین، خواف، تایباد، فریمان، نیشابور و کاشمر هستند، اضافه کرد: با تجهیز چاه کمکی مجتمع ارگ جوین، مشکل کمبود آب شرب مجتمع حاج آبادحاج صفربا هشت روستا و ۳ هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت تحت پوشش رفع شد. وی با بیان اینکه اهالی روستای بندیوان خواف هم  با تعویض الکتروپمپ از مشکل افت فشار و قطعی آب رهایی یافتند، از برطرف شدن مشکل کم آبی روستای بهلول‌آباد تایباد با عملیات عبور عرضی شبکه از جاده خبر داد.   جهان طلب خاطرنشان کرد: توان استحصال آب روستای المجوق تایباد هم با نصب پمپ چاه  و کابل‌کشی جدید افزایش یافت و ساکنین این روستا از آب شرب بهداشتی بهره‌مند شدند. معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای خراسان رضوی با اشاره به اینکه وضعیت آب شرب ۱۳۳ مشترک ساکن روستای قلعه سنگی فریمان با اصلاح و توسعه ۱۰۰ متر شبکه توزیع  ارتقا یافت، اظهار کرد: عملیات رینگ کردن مخازن ۶۰ و ۲۰۰ متر مکعبی و اصلاح ۱۰۰ متر خط انتقال در شهر قلندر آباد نیز آغاز شد. وی اصلاح کامل خط انتقال و شبکه توزیع روستای خیرآباد بخش مرکزی نیشابور با اعتبار ۱.۵ میلیارد ریال را یادآور شد و افزود: زون  شبکه آب کاشمر با هدف تعدیل فشار صنعتی و امکان آبدهی آسان به شبکه روستایی تفکیک شد. منبع: فارس انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آبرسانی خراسان رضوی خراسان رضوی آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزری خبرانلاین از سنندج، هیوا لهونیان با بیان اینکه طرح تکخوانی برق روستاها در راستای توسعه عدالت اجتماعی و توسعه ی پایداری برق روستاها اجرا میشود، اظهار کرد: با برنامه ریزی های مدون و راهبردی این شرکت در طول چند سال اخیر، بیش از ۸۵ درصد از روستاهای سطح استان تاپایان سال ۱۴۰۲ طرح تکخوانی اجرا و به اتمام رسیده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به اینکه کمتر از ۱۵ درصد روستاهای سطح استان مشمول این طرح باقیمانده است، گفت: در سال جاری با برنامه ریزی های منسجم و دقیق، کنتور برق ۲۳۶ روستای باقیمانده که مشمول ۱۴ هزار و ۷۸ خانوار روستایی میباشد از حالت بازفروش خارج و با احتساب آن تمام روستاهای استان، طرح تکخوانی اجرا و عملیاتی میگردد.

لهونیان با اشاره به اینکه در کل استان یکهزار و ۶۱۵ روستای دارای سکنه وجود دارد، گفت: از این تعداد روستا، تاکنون کنتور برق هزار و ۳۷۹ روستای استان تکخوانی و از حالت بازفروش خارج شده است.

لهونیان یکی از رویکردها و اهداف این شرکت در راستای توسعه عدالت اجتماعی، طرح «تکخوانی» نمودن برق روستاها را خواند و گفت: با اجرای این پروژه مشکلات مربوط به قرائت کنتورهای بازفروش و تطبیق با کنتورهای مادر از جمله اختلاف قیمت مصرفی درتعدادی محدود از روستاها، شفافیت و سهل الوصول شدن مطالبات مشترکین، حذف انشعابات غیرمجاز و ایجاد عدالت درصورتحساب های مصرفی مشترکین مرتفع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با بیان اینکه یکی از مطالبات همیشگی روستاییان تامین برق پایدار و بهره مندی از شرایط انشعاب و انرژی همچون مشترکین شهری است، افزود: در همین راستا با هدف ساماندهی قرائت و استفاده روستاییان ازخدمات غیرحضوری، طی سه سال اخیر طرح تکخوانی نمودن برق مشترکین روستایی با جدیت دردستورکار این شرکت قرار گرفته است.

شایان ذکر است با اجرای این پروژه منبعد روستاییان می توانند بخش عمده ای از خدمات خود را به صورت غیر حضوری و در بستر اینترنت یا از طریق “اپلیکیشن برق من” دریافت کنند که از جمله این خدمات می توان به دریافت و پرداخت صورتحساب، مشاهده روند مصرف، دریافت انشعاب آمپری و آزمایش لوازم اندازه‌گیری و…. اشاره کرد.

در حال حاضر بیش از ۷۵۰ هزار مشترک در بخش های مختلف خانگی، کشاورزی، صنعتی و اداری از خدمات شرکت توزیع برق کردستان بهره مند هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898450

دیگر خبرها

  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • تنش آبی در ۴۰ شهر و ۳۰۶ روستای خراسان رضوی
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد